Har dere vært på 3d ul enda?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Noen som har vært på 3d ul enda? Her teller vi ned dager, gleder oss veldig! Vi skal den 12 på det gule huset i Moss og kan ikke vente! :) bare 10 dager igjen til vi får sett på lillegutt ❤ Kanskje vi kan bli litt klokere på navn etterpå også :) Skal dere som skal ha med dere noen? Her skal svigerinna mi også være med ❤ :)

Har vært, og både kommende storesøster og store-storebror syns det var stas å se! Koste oss:) Veldig gøy så bare å glede seg!
Er en del av en pakke jeg har kjøpt og skal en gang til i løpet av svangerskapet, ca uke 28! (Er 25 i morgen.)
:)

Har nesten glemt det, fikk veldig lyst nå... :-)
Synd det er så dyrt. :-(

Vi skal på mandag!! Mannen min og jeg <3

Tror vi har kommet frem til å droppe. Får jo tre ul utenom den ordinære, så blir jo 5 totalt siden jeg hadde privat tidlig ul. Hadde 3D sist, veldig gøy altså! Er veldig spent på hvordan hun ser ut og om hun ligner sine søsken, men tror jeg trenger det som motivasjon til siste innspurt denne gangen ;P

Har tenkt litt på det. Men føler ikkje så stort behov med Nr 3 egentlig:p har litt mer tolmodighet denne gang. Men tenkte mest at pappan får sett. Eg får kjenne det på kroppen hele tiden. Så veit at det er liv inni der. Fikk se litt 3D på oul og det er så kult :) men koster vell ein del har eg lest?

Jeg skal om 2.5 uker, er da 28 uker på vei. :)

Blir morro å se lillebror og se om han likner noe på storesøster.

Back
Topp