Har dere tenkt på navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Syns guttenavn er nesten umulig,. Mens jenter; der kunne jeg kalt opp en hel søskenflokk på 15 m de nydeligste navn :-)

Har ett navn for begge kjønn så langt, jentenavnet er så å si spikra, men ikke gutte navnet ;)

Vi har begynt å snakke om det så vidt, men mannen syns det er for tidlig... tipper han blir mer gira etterhvert som han blir mer involvert i kontroller og ul osv. Når det blir mer ekte for han også :happy:

Vi snakker om det men syns det er vanskelig denne gangen.. Godt det er noen måneder igjen men navnet skal være klart rundt fødsel. Lille skal ikke være navnløs lenge etter fødsel[emoji28]

Haha, er jeg virkelig den eneste som synes guttenavn er mye enklere enn jentenavn? :D har en lang liste med gutte- men ingen jentenavn

Navn har vært klart i 30 år på jente [emoji38] MEN nå er jeg litt i tvil... er egentlig etter bestemor, men navnet har nå kommet på navnetoppen.... sånn helt i toppen, så veit ikke om jeg ønsker å ha d [emoji23] sært?

Jeg og mannen er ikke enige om navn.
Navnene vi finner er så ulike og, så det er vanskelig å bli enig. Håper det kommer seg når vi får vite kjønn :)

Har en lang liste med både jente- og guttenavn. Nå gjelder det bare å overbevise mannen om at ett av dem er det riktige

Jeg har en god del ideer til navn på gutt og jente.
Men samboer må jo også være enig og med han har jeg ikke diskutert ideene mine ennå :laughing002

Back
Topp