Har dere tenkt på navn enda?

Vi har alt for mange navn på lista, magefølelsen er veldig sterk på at det er en jente, så er mest jentenavn vi snakker om, jeg syntes Nora er utrolig fint, men så har vi William fra før [emoji23] så blir kanskje litt rart med tanke på Skam. Ellers liker jeg godt Ingrid, og samboeren min liker Tomine, men ingenting er bestemt enda [emoji5] blir det gutt tror jeg det blir verre
 
Har en liste liggende med navn jeg liker, men akkurat det tør jeg ikke tenke på helt enda. Blir for tidlig for meg.
 
*prøver å finne ut hvordan man sletter innlegget fordi jeg svarte på et innlegg uten å ha lest nøye nok haha*
 
Har allerede funnet jentenavnet! Guttenavnet er det verre med. Har en gutt fra før så må passe til han liksom....
 
Jentenavn hadde vi mange alternativer til, men når vi fant ut at det var gutt var det bare oldefars navn som var aktuelt :) Ser ut som vi holder oss til det.
 
Jeg har en liste på både jente og guttenavn men kjenner jeg gubben rett så blir vi ikke enige før ett par uker etter fødselen
 
Vi har egentlig navn klare både om det er gutt og jente. :)
 
Mannen min vil gjerne kalle opp etter mammaen min og sin oldemor. Mamma døde for ti år siden, og han møtte henne aldri, men han er veldig opptatt å knytte bånd mot henne <3 Jeg synes det er et tonn av jentenavn, mens guttenavn er det litt verre med. Tipper det blir et dypdykk i folketellingen 1910..
 
Vi har snakket litt om navn før jeg ble gravid, og vi liker heldigvis samme type navn, som tradisjonelle litt eldre norske navn.
Nå er det litt tidlig å snakke mer seriøst om det, så vi får nok vente til etter uke 12 og ultralyd, slik at vi ser at alt er Ok :)
 
Flere som har tenkt ut noe?
Tenker på navn hele tiden. Har ikke funnet noen navn jeg brenner for enda. Tror det kommer til å ta tid å bli enige ettersom mannen vil kalle babyen Ferrari.. Håper virkelig det er en spøk, men tror uansett ikke vi er helt på bølgelengde når det kommer til navn :p
 
Tenker et navn på O. Har både M og N fra før, så da må det jo bli noe på O.
 
Dersom det blir jente er navn er klart, å vi har allerede delvis bestemt oss for et guttenavn også :)
 
Back
Topp