Har dere tenkt over at...

Det blir fantastisk <3 Gleder meg masse!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så mange fine innlegg<3

Ja har sett for meg julaften... Svigers vil ha oss med til Spania (de vet ikke at jeg er gravid) :P, så det er uaktuelt. Pappa bor i Trheim og familien min her hjemme på østlandet er ikke heeeelt det jeg vil utsette meg for som høygravid:P Blir kanskje vår dørate jul alene?:P Stusslig men..

Glad for at jeg kan få noen virkelig brukbare julegaver!:) Aaaaah gleder meg!

Sent from my iPad using BV Forum

Blir helt rørt når jeg leser her :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

kanskje det blir første hjemmejul på oss i år :) det er svigers sin tur til å ha oss, men jeg tror det frister mer å invitere dem hit :) får høre litt med gubben etterhvert :p

Her skal det være jul med svigers og slekta til mannen i Bergen... Føler det er litt langt å reise fra Østlandet og helt dit så kort før termin.. Men de har jo sykehus i Bergen også, hvis det skulle bli fødsel 6 uker før tiden..

Mamma har letet fram sine gamle mammaklær som hun selv sydde for 30 år siden. Der fant jeg en rød, nydelig julekjole ♡ Skal legge den opp litt, men ellers blir den veldig fin. Så koselig å tenke på at hun har laget og brukt den på alle oss barna ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mamma har letet fram sine gamle mammaklær som hun selv sydde for 30 år siden. Der fant jeg en rød, nydelig julekjole ♡ Skal legge den opp litt, men ellers blir den veldig fin. Så koselig å tenke på at hun har laget og brukt den på alle oss barna ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ååå så koselig!

<3 Termin 20. februar <3

Ååå så koselig!

<3 Termin 20. februar <3

Ja, det var veldig koselig. Gleder meg til å bruke den når den tid kommer ♡ Fant også en vinterkåpe str høygravid - det passer jo bra. Men mye ubrukbart der også - masse snekkerbukser (aldri likt) og telt-lignende plagg. Jeg er glad for at preggieutvalget i butikk er noe helt annet i dag ;-)

Ja, det var veldig koselig. Gleder meg til å bruke den når den tid kommer ♡ Fant også en vinterkåpe str høygravid - det passer jo bra. Men mye ubrukbart der også - masse snekkerbukser (aldri likt) og telt-lignende plagg. Jeg er glad for at preggieutvalget i butikk er noe helt annet i dag ;-)

Ha ha! Før var det jo sikkert ikke noe som helst å få kjøpt. Jeg satt å så på bilder fra jeg var baby en dag hvor min mor var gravid med sin 3. og på 2-årsdagen min da det var 1 mnd før hun fødte lillebroren min kunne man ikke se at hun var gravid med de klærne hun hadde på. Veldig slank! Tror ikke hun har noe gamle klær jeg kan overta med andre ord, he he

<3 Termin 20. februar <3

jaaa :D jeg har også bursdag oppunder jul og jeg gleder meg så mye :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Ha ha! Før var det jo sikkert ikke noe som helst å få kjøpt. Jeg satt å så på bilder fra jeg var baby en dag hvor min mor var gravid med sin 3. og på 2-årsdagen min da det var 1 mnd før hun fødte lillebroren min kunne man ikke se at hun var gravid med de klærne hun hadde på. Veldig slank! Tror ikke hun har noe gamle klær jeg kan overta med andre ord, he he

<3 Termin 20. februar <3

Gooood grunn til å shoppe masse fint ;-) Blir spennende å se om genetikken gir deg samme gravidfasong? Er det noe i det?

Jeg er spent på det, for mamma var enorm med alle tre. Slank i kroppen, men med en enorm mage. Har ikke lest så mye på det, annet enn at jeg mener det var større sjanse for å få like fødsler som mor dess mer lik henne man er i kroppsfasong.

Vi skal nok være hjemme og ha en rolig julaften :-) Vi har en diger stue så om noen vil komme innom skal de få det. Orker iallefall ikke en høylytt stressende julaften med unger og gaver som flyr veggimellom!! Ser for meg peiskos, god mat, masse gaver til storebror og meg og mannen min i sofakroken under et pledd <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal være hos foreldrene mine i år :) Vet ikke hvem som skal dit. Blir vel de vanlige :) En perfekt julaften akkurat slik som vi er vant til :)

For en uke siden bar jeg ei nydelig jente til dåp, hun ble født 21,feb i år. Surret noen tanker i hodet den dagen gitt.. Om et år er det forhåpentligvis dåp til vårt barn :) <3

For en uke siden bar jeg ei nydelig jente til dåp, hun ble født 21,feb i år. Surret noen tanker i hodet den dagen gitt.. Om et år er det forhåpentligvis dåp til vårt barn :) <3
Lå og tenkte på det i går jeg og :) Dåp i mai er perfekt :D

Gooood grunn til å shoppe masse fint ;-) Blir spennende å se om genetikken gir deg samme gravidfasong? Er det noe i det?

Jeg er spent på det, for mamma var enorm med alle tre. Slank i kroppen, men med en enorm mage. Har ikke lest så mye på det, annet enn at jeg mener det var større sjanse for å få like fødsler som mor dess mer lik henne man er i kroppsfasong.

Jeg er usikker om det er arvelig. Søstra mi har vært veldig stor alle gangene sine så hun liknet ikke på mamma iallefall.,

<3 Termin 20. februar <3

Back
Topp