Har dere tenkt over at...

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
På julaften sitter vi med de fine magene våre og venter på skattene våre? Og at på denne tiden neste år har vi babyer på ca 4 mnd? Får tårer i øynene når jeg tenker på det! Det føles så uvirkelig og langt borte

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg håper så inderlig at det blir sånn!! Jeg kjenner at denne graviditeten blir en enorm prøvelse... skal bli godt å møte jordmor på torsdag: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Herlig tid å få baby på, permisjon på vår og sommer, være mAsse ute!

Fikk sommerbaby sist, nå blir det vinterbaby. Må ha vintermammatøy da :/

Neste år har eg en på 2år og en 4 mnd gammel:) og det er veldig stas med tanke på at den første brukte vi nesten 6år på å lage:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, Twinkle, det er noe veldig fint å tenke på :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Mm, for en fin tanke ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig fin tanke! Vi snakket om feiring av jul i går, vanligvis har vi vært hos hver våre familier, men siden jeg mest sannsynlig er ganske høygravid denne jula er det litt dumt å satse på å feire den noe annet sted enn hjemme :) Alternativene er flytur til nordnorge for å være hos svigers (over 1 time til sykehus og avhengig av ferge som går 5 ganger for dagen) eller på hytta på fjellet hos mine foreldre, der man må gå på ski i et par km for å komme seg frem :P
Det frister mer å være hjemme og slappe av :happy119

Herlig tid å få baby på, permisjon på vår og sommer, være mAsse ute!

Fikk sommerbaby sist, nå blir det vinterbaby. Må ha vintermammatøy da :/
Så bra at du er kommet inn her! Gratulerer så masse :):)

Fra mobil.

Så bra at du er kommet inn her! Gratulerer så masse :):)

Fra mobil.
Tusen takk! Dette er ganske uvirkelig. Tør nesten ikke tenke fremover. Håper dette går bra! Begynte å røyne på med nesten ett års prøving

Fikk vårbabyer sist og sommerbaby..synes det var veldig lettvint m klær osv..men nå ser jeg veldig fordelen m vinterbaby da vi har permisjon hele våren og sommeren :D det blir nydelig det :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tipper jeg kommer til å være utålmodig i jula. Begge mine to er født i desember, så det er liksom fødetiden min.

Jeg har allerede kjøpt mammakjole til julaften....

Fra mobil.

Jeg har allerede kjøpt mammakjole til julaften....

Fra mobil.
Så koselig <3 Jeg har en fra i fjor som passer perfekt til å ha stor mage i :)

❤️Februar 2015❤️

Og snakk om fin tid for en fødsel. Januar og februar som er så mørk og trasig, da passer det perfekt med en sånn begivenhet.

På julaften sitter vi med de fine magene våre og venter på skattene våre? Og at på denne tiden neste år har vi babyer på ca 4 mnd? Får tårer i øynene når jeg tenker på det! Det føles så uvirkelig og langt borte

❤️Februar 2015❤️

Åh det blir så fint det ♡ :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Og snakk om fin tid for en fødsel. Januar og februar som er så mørk og trasig, da passer det perfekt med en sånn begivenhet.
Og forhåpentligvis er det ikke kø på fødeavdelingene :)

Fra mobil.

Helt enig :D

❤️Februar 2015❤️

Og forhåpentligvis er det ikke kø på fødeavdelingene :)

Fra mobil.
Bare det å slippe å være høygravid, ha fødsel og nyfødt midt på sommeren må jeg si jeg synes er fryktelig deilig

❤️Februar 2015❤️

Awww gleder meg <3

Back
Topp