Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at du er kommet inn her! Gratulerer så masseHerlig tid å få baby på, permisjon på vår og sommer, være mAsse ute!
Fikk sommerbaby sist, nå blir det vinterbaby. Må ha vintermammatøy da :/
Tusen takk! Dette er ganske uvirkelig. Tør nesten ikke tenke fremover. Håper dette går bra! Begynte å røyne på med nesten ett års prøvingSå bra at du er kommet inn her! Gratulerer så masse
Fra mobil.
Så koselig <3 Jeg har en fra i fjor som passer perfekt til å ha stor mage iJeg har allerede kjøpt mammakjole til julaften....
Fra mobil.
Åh det blir så fint det ♡På julaften sitter vi med de fine magene våre og venter på skattene våre? Og at på denne tiden neste år har vi babyer på ca 4 mnd? Får tårer i øynene når jeg tenker på det! Det føles så uvirkelig og langt borte
Februar 2015
Taster på appen
Og forhåpentligvis er det ikke kø på fødeavdelingeneOg snakk om fin tid for en fødsel. Januar og februar som er så mørk og trasig, da passer det perfekt med en sånn begivenhet.
Helt enigOg snakk om fin tid for en fødsel. Januar og februar som er så mørk og trasig, da passer det perfekt med en sånn begivenhet.
Bare det å slippe å være høygravid, ha fødsel og nyfødt midt på sommeren må jeg si jeg synes er fryktelig deiligOg forhåpentligvis er det ikke kø på fødeavdelingene
Fra mobil.