Har dere temabursdag?

Har hatt det ja!
Turtles, fotball og lego har eldste hatt.
Mellomste hadde selvsagt Frost på 4årsdagen sin ;)

Hvorfor ikke? Jeg synes det er gøy selv jeg :)
Har aldri tenkt på det, tror ikke så mange her i bygda har det. Har vært i mange barneselskap, men aldri tenkt på om det var et spesielt tema utenom at servietter, tallerkener og glass er i samme "serie". Det pleier jeg også å ha... Hvor mye gjør du ut av temaet?

Har aldri tenkt på det, tror ikke så mange her i bygda har det. Har vært i mange barneselskap, men aldri tenkt på om det var et spesielt tema utenom at servietter, tallerkener og glass er i samme "serie". Det pleier jeg også å ha... Hvor mye gjør du ut av temaet?
Her er det mange som har det, de so ikke har det har ikke bursdag hjemme ;)

Det varierer i grunn under sjørøverbursdagen tok det litt av, var så mye kult på ebay.:)

Her er det mange som har det, de so ikke har det har ikke bursdag hjemme ;)

Det varierer i grunn under sjørøverbursdagen tok det litt av, var så mye kult på ebay.:)
Men er det pynten som er fokus, eller kler barna seg ut som feks sjørøvere i tillegg?

Nei kake er jeg ikke god på, den blir litt så somså...
Men jeg nekterå betale 800 for åkjøpe kake også.
Ja det gjør ikke jeg heller. Ser barna ofte vil ha vanlig sjokoladekake allikevel.... Får se i barneselskapet i dag hva de har gjort ut av det, så får jeg ha en oppdatering om det var et tema der:D

Ja det gjør ikke jeg heller. Ser barna ofte vil ha vanlig sjokoladekake allikevel.... Får se i barneselskapet i dag hva de har gjort ut av det, så får jeg ha en oppdatering om det var et tema der:D
Hos oss bestiller de fleste har jeg sett, men kaken blir ikke spist..

Nei ikke noe gjennomgående tema, masse opplegg og slikt på oss. Noen ganger har vi pyntet med et spesielt tema som eldstegutten har ønsket seg, laget kake på hans bestilling osv, men jeg vil anse feiringene som ganske "normale" :p De siste årene har han hatt utebursdag, stor stas selvom han har bursdag i november!
Han som blir 3 år i oktober får være med å bestemme når det nærmer seg! :D

Hos oss bestiller de fleste har jeg sett, men kaken blir ikke spist..
Jeg er selv var for kremen/glasuren en bruker på kaker. På mange av de flotte kakene bruker en enormt med glasur, og kakene smaker der etter...... Har og sett at ofte blir ikke de kakene spist.

Back
Topp