En gang har de detJeg tenker mest helt vanlige bursdager, men det hadde nok vært veldig gøy med tema.
Kler ungene seg ut da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En gang har de detJeg tenker mest helt vanlige bursdager, men det hadde nok vært veldig gøy med tema.
Kler ungene seg ut da?
Det var det jaSå gøy![]()
Hva hadde du på fotballbursdag?Har hatt det ja!
Turtles, fotball og lego har eldste hatt.
Mellomste hadde selvsagt Frost på 4årsdagen sin![]()
Hvorfor ikke? Jeg synes det er gøy selv jegNei har aldri hatt noe temabursdag. Ser ikke behovet for det heller.
Har aldri tenkt på det, tror ikke så mange her i bygda har det. Har vært i mange barneselskap, men aldri tenkt på om det var et spesielt tema utenom at servietter, tallerkener og glass er i samme "serie". Det pleier jeg også å ha... Hvor mye gjør du ut av temaet?Hvorfor ikke? Jeg synes det er gøy selv jeg![]()
Her er det mange som har det, de so ikke har det har ikke bursdag hjemmeHar aldri tenkt på det, tror ikke så mange her i bygda har det. Har vært i mange barneselskap, men aldri tenkt på om det var et spesielt tema utenom at servietter, tallerkener og glass er i samme "serie". Det pleier jeg også å ha... Hvor mye gjør du ut av temaet?
Men er det pynten som er fokus, eller kler barna seg ut som feks sjørøvere i tillegg?Her er det mange som har det, de so ikke har det har ikke bursdag hjemme
Det varierer i grunn under sjørøverbursdagen tok det litt av, var så mye kult på ebay.![]()
Nei er vel pynten, kaka og alt drt som er i fokus. Hadde som sagt ett år med utklening også, men ikke hatt det siden.Men er det pynten som er fokus, eller kler barna seg ut som feks sjørøvere i tillegg?
Ok, noen som har det her også. Jeg er ingen kakeekspert, så her er vertfall ikke kaka i fokusNei er vel pynten, kaka og alt drt som er i fokus. Hadde som sagt ett år med utklening også, men ikke hatt det siden.
Nei kake er jeg ikke god på, den blir litt så somså...Ok, noen som har det her også. Jeg er ingen kakeekspert, så her er vertfall ikke kaka i fokus![]()
Ja det gjør ikke jeg heller. Ser barna ofte vil ha vanlig sjokoladekake allikevel.... Får se i barneselskapet i dag hva de har gjort ut av det, så får jeg ha en oppdatering om det var et tema derNei kake er jeg ikke god på, den blir litt så somså...
Men jeg nekterå betale 800 for åkjøpe kake også.
Hos oss bestiller de fleste har jeg sett, men kaken blir ikke spist..Ja det gjør ikke jeg heller. Ser barna ofte vil ha vanlig sjokoladekake allikevel.... Får se i barneselskapet i dag hva de har gjort ut av det, så får jeg ha en oppdatering om det var et tema der![]()
Jeg er selv var for kremen/glasuren en bruker på kaker. På mange av de flotte kakene bruker en enormt med glasur, og kakene smaker der etter...... Har og sett at ofte blir ikke de kakene spist.Hos oss bestiller de fleste har jeg sett, men kaken blir ikke spist..
Mange av de er ikke godJeg er selv var for kremen/glasuren en bruker på kaker. På mange av de flotte kakene bruker en enormt med glasur, og kakene smaker der etter...... Har og sett at ofte blir ikke de kakene spist.
EnigMange av de er ikke god![]()