Har dere tatt/skal ta tidlig UL?

Tenkte meg en tur rundt uke 12 bare for å sniktitte litt. Gjorde det forrige gang og syns det var en flott opplevelse :D

Jeg skal i uke 8 slik at jeg SER at jeg er gravid, klarer ikke helt tro det enda
Men har også fått time i uke 14+3 pga pcos

Er så redd for å miste

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Forrige gang var jeg på ul i uke 10. Da så vi en liten spire som sprella rundt :) Tenker nok ul igjen rundt samme tidspunkt denne gang også.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Jeg skal til legen om en uke, og jeg håper jeg kan få henvisning til UL pga mye blødninger. Hvis jeg ikke får henvisning, så tar jeg nok privat. Trenger å roe meg ned.

Skal til London i uke 12 for UL :) Var i Australia forrige gang jeg var gravid, og er helt sjokkert over det latterlige tilbudet man får i Norge. Så da reiser jeg til utlandet og sjekker at alt er bra :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Var hos legen i går, hun hadde ul på kontoret så vi tok der;) så ikke så veldig mye, men er henvist til tidlig ul på sykehuset også.
Hadde ikke tenkt å ha ul før oul denne gangen, men det er visst legen som bestemmer ;)

TuMmY LoVe

Skal til London i uke 12 for UL :) Var i Australia forrige gang jeg var gravid, og er helt sjokkert over det latterlige tilbudet man får i Norge. Så da reiser jeg til utlandet og sjekker at alt er bra :)

Latterlig? På hvilken måte da? Man behøver jo egentlig ikke ul før oul, det har jo omtrent bare blitt en "motesak" nå de siste årene....

TuMmY LoVe

Har flere venner som har hatt MA. Hadde de fått sjekket i uke 11-12 at det ikke var liv der for eksempel (eller at fosteret ikke var levedyktig) kunne de sluppet å fortelle alle det, gledet seg og gått rundt og trodd de var gravid. Syns også det er veldig rart man ikke sjekker opp om noe er galt, slik at man selv kan ta et valg, om barnet er veldig sykt for eksempel. Når det fins muligheter for å sjekke opp forskjellige ting, slik at folk kan få ta et valg selv, synes jeg det er veldig rart at det ikke et lov. I nesten alle land uten Norge og Sverige et det en del av den vanlige svangerskapskontrollen.

var i uke 6,7 og i går 9+5. Skal mest sansynlig på siste 10+6 sååå blir d å vente til OUL ;)

Var hos legen i går, hun hadde ul på kontoret så vi tok der;) så ikke så veldig mye, men er henvist til tidlig ul på sykehuset også.
Hadde ikke tenkt å ha ul før oul denne gangen, men det er visst legen som bestemmer ;)

TuMmY LoVe

Var det innvendig ultralyd du tok. Hva med hjerteslag?

Tenkte ikke over hjerterytmen, men såg at hjertet slo ja :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Okei, Uff merker jeg blir bekymfra jeg, selvom gynekologen sa hun mente det var hjertet vi hørte og så noen sånne skygger der hvor hjerterytmen vises som streker vet du. Men hvorfor så jeg ikke hjertet??

Jeg har ikke vært til legen eller noe enda. Er bare 5+3. Men tror jeg venter til oul.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Skal i uke 9. Pga høyrisikosvangerskap skal jeg til ul ca hver 3. Uke. Det Er veldig nervepirrende... Skrekkblandet glede

Jeg har bestilt til ca uke 12. Vil jo egentlig med en gang, men godt å ha noe å strekke seg til og noen mål frem i tid :) Også vil jeg sjekke bakkefolder, og da passer uke 12 bra! Men det er leeenge å vente :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp