Drømimagen
Blir kjent med forumet
Tenkt å ta ul i uke 7 Og 12 pga SA sist. Er mye mer bekymret merker jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Latterlig? På hvilken måte da? Man behøver jo egentlig ikke ul før oul, det har jo omtrent bare blitt en "motesak" nå de siste årene....Skal til London i uke 12 for UL Var i Australia forrige gang jeg var gravid, og er helt sjokkert over det latterlige tilbudet man får i Norge. Så da reiser jeg til utlandet og sjekker at alt er bra
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
var i uke 6,7 og i går 9+5. Skal mest sansynlig på siste 10+6 sååå blir d å vente til OUL
Var hos legen i går, hun hadde ul på kontoret så vi tok der så ikke så veldig mye, men er henvist til tidlig ul på sykehuset også.
Hadde ikke tenkt å ha ul før oul denne gangen, men det er visst legen som bestemmer
TuMmY LoVe
Tenkte ikke over hjerterytmen, men såg at hjertet slo jaSå du hjertet go hjerterytmene i uke 6?
Tenkte ikke over hjerterytmen, men såg at hjertet slo ja
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja innvendig. Det var så kornete og dårlig kvalitet, at nå så tidlig var det vanskelig å se noe. Vi så jo fostersekk og at det var noe derVar det innvendig ultralyd du tok. Hva med hjerteslag?