Har dere tatt/skal ta tidlig UL?

Rikken

Flørter med forumet
Hei! Jeg vurderer å bestille en tidlig ultralyd imorgen for en av de nærmeste dagene. Er det mange her inne som har gjort det? :)

Var på mandag for en uke siden :) 8+0. Hadde jeg visst at vi bare så hjertet, hadde jeg nok venta til uke 11-12. Selv om det var godt å se liv, var 1400 kr litt mye, så tilig. Men det er min mening :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg gjorde d ikke med de 2 første.. KLarte fint vente til OUL.. sist tok jeg pga jeg fikk et innfall, og glad for d, for der var d ingenting, selv om jeg skulle vært 9 uker... Denne gangen gjorde jeg d selvsagt for å se at d faktisk var noe der og d var det :) Betalte 1400, i uke 6+4. Og pga blødninger tok jeg igjen i uke 7+2... :) vel verdt pengene hvis man er nervøs.. Haddde nok ikke tatt hvis ikke ;) skal igjen i dag.. Siste før OUL forhåpentligvis.....

Vurderer å ta en ul rundt uke 12 :-)

Jeg skal ha tidlig ul, men det er mest fordi jeg har mistet to ganger rundt uke 10. Trenger bekreftelse på at det er noe der ;) Gjorde det ikke første gangen :)

♡ alle gode ting er tre ♡

Jeg hadde en UL i uke 6+0, så bare plommesekken. Legen sa jeg skulle komme tilbake på 7+2. Da så vi en liten bønne og et hjerte som banka.

Hadde det ikke vært for at fastlegekontoret hadde UL hadde jeg ikke tatt før i uke 11-12 ca.
Usikker enda på om vi skal ta UL da, ville gjort det for å sjekke for misdannelser og slikt. Men har ikke bestemt oss enda.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vi skal på fredag, 9 uker ca skal jeg være da. Spent på om det er noen der ;-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg skal på ultralyd tidlig i okt. Da er jeg 12+3 på vei. Gleder meg! Det er så lenge å veeeente! :)

Sent from my iPhone

Har vært på tidlig UL i dag :-) Jeg valgte. Gjør det fordi jeg ha mistet flere ganger, hatt svangerskap utfor livmoren og sist fant de ikke noe foster selv om jeg var 7 uker på vei. Deiligt å få bekreftet at alt er som det skal denne gangen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på tidlig UL på fredag :) Så en bønne og et hjerte som banka ;) I følge menstermin skulle jeg vært 8+6, men ble satt til 7+2. Jeg fikk henvisning av legen, hadde en SA tidligere i år.. Kosta 100 kr :) Skal på ny UL om 2 uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde 6+5, og skal ha igjen i uke 12-14 en gang.

Var idag. bare en liten ert i min situation. Men så ikke hjertet. Hun mente jeg var 6 uker, skulle komme tilbake neste uke.

Jeg skal på tidlig UL, rundt uke 12. Jeg var også på tidlig UL sist, bare sånn for moro, og da hadde lille spire en stoor nakkefold. Da var det ikke så gøy allikevel, men det gikk bra. Denne gang drar jeg fordi jeg ikke klarer å slappe av.

Venter nok til oul :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp