Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, eldste har 2 dager igjen på skolen og yngste en uke i bhg, etter det braker det løs for dem. De skal være med på en aktivitetsleir en uke og etter det er vi i gang med late morgener og bare kos.
Jeg er sykemeldt en uke til føre jeg starter permisjonen min, frøkna har hatt siste skoledag og om 2 uker reiser vi bort. Men disse dagene føre skal nytes med sløving, is, kos og stort sett det frøkna har lyst til
Vært i svangerskapspermisjon siden i høst, og går ut i foreldrepermisjon om en uke så her er det ikke mye ferie å ta
Mannen tar vel noe ferie rundt fødsel, men han har ikke planlagt hvordan enda.
Han får ikke betalt de to ukene han har krav på fri, så han tar vel noe av sine 6 ukers ferie istedet
Jeg er ikke i jobb og har sånn sett "ferie", ja. Gutten min hadde siste skoledag før ferien i går og nyter friheten . Han skal på fotballskole neste uke, men det er helt selvvalgt og noe han gleder seg stort til. Deilig med sommerferie for både liten og stor!
Guttungen har tatt ferie og reiser på camping med en kamerat i morgen. Datteren min skal være noen dager på sfo til uka, da det ikke er så mange barn som har tatt ferie enda. Men så tar hun ferie frem til skolestart Jeg er hjemme i permisjon og mannen skal ikke ha ferie før i uke 29, så vi reiser bort en tur mens han jobber