Har dere startet sommerferien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Skal jobbe fire uker til. Synes det er fint å ha noe å glede seg til. Er så innmari langt fram til jul etter ferien også. ;)

Skal jobbe fire uker til. Synes det er fint å ha noe å glede seg til. Er så innmari langt fram til jul etter ferien også. ;)
Ja, sen ferie er ikke dumt det, men her styres det av at sfo er stengt i juli, så da må jeg nesten ha ferie, siden guttungen ellers ikke har noe sted å være

Ja, sen ferie er ikke dumt det, men her styres det av at sfo er stengt i juli, så da må jeg nesten ha ferie, siden guttungen ellers ikke har noe sted å være

Jenta vår begynner i bhg i aug. Neste år er jo den stengt 3 uker, så da blir det ikke så enkelt. Min ferie er annenhvert år sent og tidlig og mannen kan ikke alltid bestemme han heller, så hvordan det skal gå i hop framover vet jeg ikke. Kjedelig når ikke hele familien har ferie samtidig. Eller rett og slett trist er det. :(

Jenta vår begynner i bhg i aug. Neste år er jo den stengt 3 uker, så da blir det ikke så enkelt. Min ferie er annenhvert år sent og tidlig og mannen kan ikke alltid bestemme han heller, så hvordan det skal gå i hop framover vet jeg ikke. Kjedelig når ikke hele familien har ferie samtidig. Eller rett og slett trist er det. :(
Håper dere får det til på et vis.

Jeg har jo fire uker med ungene. Mannen har bare tre uker, men de er i løpet av våre da, han bare begynner på ferie noen dager etter og begynner på jobb noen dager før oss.

Sambo startet forrige uke, han har 10 uker i år. Sønnen vår hadde siste skoledag på fredag/forigårs. Jeg er sykemeldt, tenker jeg skal friskmeldes 30% en uke før jeg går ut i tre uker ferie i slutten av juli.

Ferdig med den for i år.. Nå er det jobbing jobbing jobbing :( Angrer på at jeg skrev meg opp såpass mye på sommerjobben. Har jo jobbet 80 prosent hele året....

Back
Topp