Har dere sagt det til noen?

Vi har sagt det til moren min, en venn av han og noen venninner av meg.
Har sååå lyst til å skrike det ut, men skal prøve å holde det for oss selv en liten stund til siden jeg bare er 5+5. Men begynner å bli vanskelig siden jeg har fått mage allerede, så prøver bare å skule det og unngå å møte folk jeg kjenner =P

Til nå har vi fortalt mine foreldre, hans foreldre, han søster og mann og et vennepar :-)

Noen få på jobben har fått vite det, da jeg måtte gå hjem idag pga kvalme, nok mange som mistenker det nå :-P men har bare sagt det til styreren i bhg og ped.lederen, (er barne- og ungdomsarbeider I bhg)

Ei venninne, sjefen min og en kompis av mannen vet. Jeg verker etter å fortelle til storesøster, men det blir ikke før jeg er ca 12 uker. ☺️

Har sagt det til (utenom dattera vår, som egentlig ikke skulle vite det så tidlig): mamma og begge søstrene mine :-)

Jeg har sagt det til 2 jeg jobber med, hu ene røpet meg til og med når jeg ikke har noen symptomer! Klarte ikke å holde masken. Pluss at jeg har fortalt det til 2 venniner.

Klarer snart ikke å holde hemmeligheten inne lenger!

Kun sjefen min, og sjefen hans får vite det i morgen pga han vil bli med på UL, legebesøk etc.
Resten av flokken får vite det på julaften.

Har ikke fortalt det til noen enda, bortsett fra samboer! Vil veldig gjerne fortelle det, spesielt til mamma og søstera mi. Samboer og jeg har blitt enige om å vente, så jeg må bare være tålmodig

Fortalt det til mamma, stefar og den ene lillesøstra mi + min storesøster. De fleste går bare og venter på spire nr 2 og pappa mistenker det, men vil vente til uke 12 med å fortelle han og siden til mannen.

Jeg har sagt det til ei venninne ettersom jeg visste når ho var gravid i uke 6 og miste og fikk vite noen uker senere at ho var gravid igjen føler at jeg vil gjerne høre med ho i tilfelle dette ikke går riktige veien

Kun sjefen min, og sjefen hans får vite det i morgen pga han vil bli med på UL, legebesøk etc.
Resten av flokken får vite det på julaften.
Sjefen med? Eller skal det være mannen din kanskje? Også sjefen hans?

Her vet begges foreldre og søsken, kommende oldeforeldre, mine to tanter og 5 venner :) 7+2 i dag!

Hehe, tolker det slik at sjefen til samboeren hennes får vite det i morgen fordi samboeren ønsker å være med på ultralyd osv og da kommer til å oppgi det som grunn til at han tar seg fri noen timer eller noe ;)
Du har nok rett! Fikk noen morsomme bilder i hodet da. Tenk om sjefen bare "er du gravid? Jeg ser helst at jeg får bli med på ultralyd og andre oppfølgingstimer." Haha :D

Vi har ikke fortalt det til noen ennå. Men vi kommer nok til å fortelle det til mine foreldre og hennes foreldre om alt er bra på tidlig ul. Resten får vente til uke 12.

Vi har ikke sagt det til noen ennå, er litt usikre på om vi skal si det før 12 uker. Jeg tenker at dersom det dukker opp anledninger hvor det blir vanskelig å holde det skjult, så er det bedre å bare si det. Eks skal jeg på jobbfest, og da er det enklere å bare si det, enn å stresse med å skjule at jeg ikke drikker og finne på mange halvdårlige unnskyldninger. Jeg er mer avslappet enn sist svangerskap; går det bra så går det bra, mister jeg så mister jeg og da er det ingenting jeg kan gjøre med det. Men- klart- håper jo selvsagt at det går bra!! :)

Back
Topp