Har dere sagt det til noen?

Vi har ikke fortalt det til noen, selvom jeg har lyst til rope det ut til alle!! Men vi har bestemt oss for at det skal være årets store julegave

Mine nærmeste kollega og venninner pluss en søster på hver side...

Har fortalt det til min beste venninne. Men ellers så må jeg bite tenna sammen til 24/12

I dag måtte vi fortelle det til mamma, pappa og svigermor! Det har skjedd ting i helgen som gjorde at vi følte at vi måtte si det! Nederlag! Men ingen andre får vite før julaften!

Nærmeste venninne og mannen, og søster blir også innviet snart. Resten får vente på uke 12.
Syns det er godt at de aller nærmeste vet, det er godt å ha de der om det skulle gå galt også. Og til å prate LITT om dette med, det er jo kjekt!! :)

Har vell egentlig fortalt det til de fleste :confused: De på jobb skjønnte det jo med en gang på grunn av at jeg var så dårlig på jobb forrige helg, da gikk ryktene raskt ja! :p
Flesteparten av vennnene vet det og nærmeste familie på min side, ikke fortalt det til hans foreldre enda..

Her vet noen venninner, familie og jobb det. :) hadde ikke tenkt å si noe annet til sjef på jobb, men når jeg har vært så dårlig har det vært umulig. De skjønte det veldig fort der jeg satt å rapte...

Har fortalt det til noen få, men venter til uke 12 før vi begynner å fortelle det til alle, vi skal fortelle foreldrene våres på julaften og så etter det er det ingen hemmelighet lengre :-)

Her vet kun jeg og mannen det! Slik blir det minst til uke 12 :) selv om jeg har lyst til å vente til julaften med å si noe :)

Kjæresten min vil helst ikke fortelle det før uke 12, men foreldrene hans, mamma og broren min vet det :) ++++ at jeg har klart å fortelle det til noen venner :p hihi!

Nei. Mamma og søstra mi tror de vet det men jeg blånekter. De har ingenting med det før etter 12 uker. Mister jeg er det ille nok å si det til mannen om jeg ikke må ta ringerunde i tillegg gitt!

Kun oss to og ei venninne som vet. Glad for det nå som jeg blør litt.. Slippe å komme med kontrabeskjeder.

Vi har drivi med prøverør i noen år og har jo vært helt åpne om det til alle egentlig, for vi ble så lei av spørsmål om vi ikke skulle få flere barn snart osv....

Siden vi utførte ivf i Danmark var vi jo bortreist under forsøkene så både venninner, all familie og sjefene våre + noen kollegaer visste jo at vi utførte et forsøk i september og gikk spent å ventet på hvordan det hadde gått, så de vet det alle sammen :p :D

Er egentlig deilig, de vet alle at det er tidlig og at ting kan skje så får meldinger og spørsmål ofte fra alle kanter om hvordan det går og at de krysser fingrene for oss alle mann :D

Går det galt så er det greit at de vet og forstår hvorfor vi er utafor og kan trøste og være der for oss :)

Hehe, det samme har jeg lyst til...men spørs om jeg klarer! :)
Ja, det var det da :P Nå følte vi at vi måtte si det til min mor, far og svigermor med gubbe i går da det skjedde noe som forandrer framtiden våres en del på lørdag. Men resten av familien må vente til julaften og venner til vi har vært på ordinær UL :)

Vi fortalte det til mamma og pappa på lørdag (to dager etter positiv test). Dette har de venta lenge på;) han har fortalt det til en god kompis og jeg skal kanskje si det til ei venninne (som er høygravid) på onsdag. Hans nærmeste familie får vite det når vi reiser til de i uke 10. Ellers skal vi prøve å holde det hemmelig iallfall til uke 12. Men er spent på hvordan det blir med jobb framover. Flere som merker at det går utover humøret allerede? Føler meg så annerledes på en måte.. :)

Planen er å vente til 24/12, så håper jeg klarer det! ;)
Ei venninne vet det allerede. Godt å dele med noen man stoler på og avlaste kjæresten litt med all graviditet praten! :happy:
Heldigvis i god form så tror ingen merker noe.

Back
Topp