Har dere sagt det til noen?

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Har dere delt nyheten enda?
Her er jeg helt ødelagt etter å skrike det ut, men mannen vil vi skal vente til vi har passert 12 uker :)
Men allikevel fortalte vi det til et vennepar i dag :P

Jeg har delt det med noen venninner og sjefen. Skulle det gå galt får de uansett vite det.
Vi tenker å fortelle våre foreldre det til uka. :) Det er begrenset hvor mye lengre jeg klarer å skjule det for mamma. :p Har mest lyst å hyle det ut, men det er enda mange uker igjen til det kan skje....

Har ikke sagt det til noen enda. Prøver så godt vi kan å vente til uke 12 :) ;) men det er såååå vanskelig å holde på en så fin hemmelighet!

Delt med gode venninner :)

Har sagt det til et vennepar, kun fordi de har fulgt med i IVF-prosessen. Så hadde ikke klart å lyve om det. Skal vente til minst uke 12 med å fortelle det til noen andre.

Kjæresten min dør etter å rope det ut ;)

Har fortalt det til søstra mi og noen gode venninner :) (og i facebookgruppa med S) :p

Fortalt det til min og mannens sjef (kun pga vi ble gravide med prøverør og det innebar at vi måtte ta en del fri for undersøkelser ol.)
Mamma og pappa, hans foreldre, og to venninner vet det også:) forteller det muligens til svigerinner og brødre før vi er 12 uker på vei, men ellers skal vi holde på hemmeligheten litt til:)

Har sagt det til ei venninne som også prøver nå, ellers så prøver vi å vente til etter tidlig ul med familie og venner. Skal på hyttetur en uke med foreldrene mine nå da, så spørs om ikke jeg røper meg på et eller annet tidspunkt :p

Vi har fortalt det til mine foreldre og en venninne av meg. Sjefen får vite i denne eller neste uke fordi jeg sannsynligvis ikke kan jobbe så lenge pga risikosvangerskap.

Har såååå lyst til å dele det med alle - men kommer til å holde det hemmelig så lenge som mulig

Så langt er det mannen, svigerinne og min beste venninne som vet... Er på ferie hos mamma, så tipper de kommer til å avsløre iløpet av uken

Måtte fortelle det til en jeg jobber tett med på jobben, ellers sier vi ingenting før vi har vært på minst to ultralyder.
Skal ikke si noe for tidlig igjen.

Jeg fortalte det til mamma i går, og vi satt å hadde tårer i øynene begge to. Var veldig koselig. I dag kommer pappaen min på besøk, så da skal vi fortelle det til han og. Veldig spent på det! Han er kjempeengasjert i de to barnebarna sine, og synes det er veldig gøy. Mamma trodde kanskje han kom til å bli bekymret.. Håper han ikke blir så veldig bekymret da, og heller mer glad. :)

Har ikke fortalt det til flere, men skal møte et par nære venninner på fredag, så vurderer å si noe da. Hun ene skal jeg ta med gravidklær til, som hun skulle arve av meg. Men kan jo ikke det nå. :D

Kunne tenke meg tidlg ul i uke 12 og så dele det med familie og venner da.

Muligens blir det vanskelig å skjule helgen i uke 10 pga selskap.

Vurderer derfor tidlig ul i uke 10 og så fortelle det til familie og nærmeste venner da.

Noen med erfaring om forskjellen på ul i uke 10 eller 12?

Har sagt da te mamma, søstrene mine og ei venninne, greit å ha ei støttegruppe rundt meg om det skulle gå galt nå når eg e deilig e gravid itte 2 år prøving.

Hans familie skal eg vente til ca uke 12 (visst eg klare), men vil sei det Face to Face og dei er på 8 ukers ferie og har 6,5 igjen så tror det skal gå bra :-) problemet kan bli søstrene hans som vil drikke vin eller ha meg med på ridetur ;-)

Bare vi to, mammaen min og en vennine av meg fikk beskjed. Jeg har jo mest lyst å fortelle sønnen, han ønsker seg veldig veldig søsken. :) men det få vi vente med

Back
Topp