Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er brennende kjærlighet??Denne uken blir det bla a
Brennende kjærlighet
Fiskepinner av torsk
Vegetarnachos
Ovnsbakt ørret med spinatfyll
Torsdag lager mannen bursdagsmiddag til megFredag skal jeg ut på middag med venninner, så da får resten av gjengen slå seg løs.
Wow! Hadde jeg fått til det hadde jeg vært rikHer planlegges hver uke . For en tid siden så hadde jeg planlagt for 3 uker fremover .
Blir så mye billigere når man reiser på butikken å handler .
Denna uka havna ukeshandlinga på " hele " 190 kr ! * Stolt *
Vi bruker vel rundt 5000 kr en gang i året på kjøtt , det meste av fisk fisker vi selv ( torsk , sei , uer , ørret ) , krabbe skaffer vi også selv , så vi sparer veldig mye penger på det .Wow! Hadde jeg fått til det hadde jeg vært rik![]()
Det er nok lurt ja. Men dere er jo skikkelig flinke likevel daVi bruker vel rundt 5000 kr en gang i året på kjøtt , det meste av fisk fisker vi selv ( torsk , sei , uer , ørret ) , krabbe skaffer vi også selv , så vi sparer veldig mye penger på det .
Og vi handler spagetti og kylling ol i Sverige og det sparer man penger på , ellers kjøper jeg billige varianter her i Norge .
Så med ikke verdens beste økonomi , må man tenke smart .
Man lærer slik , når man har en veldig økonomisk mann og lite inntekt selv . For jeg er den som skal fikse maten i huset og da må man jo tenke lurt .Det er nok lurt ja. Men dere er jo skikkelig flinke likevel da![]()
Alle burde jo gjort sånn uavhengig av økonomi. Men jeg er ikke så veldig systematisk av megMan lærer slik , når man har en veldig økonomisk mann og lite inntekt selv . For jeg er den som skal fikse maten i huset og da må man jo tenke lurt .
Og har man masse i fryseren og planlegger , hjelper det stort på økonomien gitt![]()
Da blir det værre . Bilen er gull verdt når man er å handlerAlle burde jo gjort sånn uavhengig av økonomi. Men jeg er ikke så veldig systematisk av megikke kjører jeg bil heller, så får ikke handlet så mye om gangen.