Har dere planer for helgen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her skal vi på julegrantenning i kveld, i morgen skal vi på Bærums verk på julegrantenning og for å få litt julestemning, søndag skal vi på fotballcup.

Skal på julegateåpning i morgen. Så skal vi prøve å få laget noen julegaver. :)

Kjører til svigers i bardu i dag og blir til mandag :)

Har ikke planer. Hadde lyst å dra på lekelandet på et kjøpesenter, men er vanskelig alene med 2...

Eldste er på pappahelg, sambo jobber, og vi andre skal ingen verdens ting, bare kose oss :-)

Mulig julemesse imorgen:) hvis formen tillater det:) og så får vi besøk av min søster på lunsj:) idag skal vi signere huskontrakt:D

Imorgen får vi besøk av min mor og hennes mann, og på søndag skal vi på adventsfest og tenning av juletreet i bygda. :)

Travel helg!
I kveld er det julebord, og ungene skal til hvert sitt sted på overnatting.
I morgen skal vi først sove litt lenge, og så må vi hente unger og handle inn til barnefeiring av 6-åringen på søndag, bake, forberede og ordne til det!
Søndag er det utebursdag med nesten 20 6-åringer som må ordnes i stand og gjennomføres :D
Det går unna, men det blir moro!
Og ja: Grantenning i borettslaget søndag kveld!

Skal handle og slappe av i dag..
Jobbe dagvakt og i bursdag i morgen..
Jobbe på søndag..
Ellers skal jeg kose meg med barna :)

I morgen skal vi bake serinakaker eller pepperkaker, muligens dra på juleverksted i byen også skal jeg på julebord på kvelden :) På søndag blir det grøtfest for hele bygda ;)

I kveld er det kosedag med taco pg popcorn. I morgen skal vi bake lussekatter med noen naboer, søndag er det julegran tenning og pynting til advent :)

Julegatetenning og fakkeltog søndag, men håper det blir bare for gubben og guttungen, for jeg har planer om å føde i helgen :)

Hørtes ut som en fin helg, Kengu :-) Vi skal straks ut på julehandel, og i morgen skal vi bake kakemenn. Søndag er det middag hos foreldrene mine og tur i marka :-)

Ikveld skal vi pakke og rydde klart litt ting, Imorgen skal vi kjøre noen flyttelass opp i det nye huset og på søndag skal vi slappe av og kose oss sammen, sambo, jeg og lillegutt :)

Skulle på julegrantenning på søndag med familien, men nå ligger jeg på barsel. Så blir ikke mye fres her iallefall :p

Ingen konkrete planar for i morgon. Må pakke inn kalendergaver til sambuaren min bare. Ungane sine er på plass (sambuaren min pakka og hengte opp i går) og mamma og pappa sin skal leverast i kveld. Min er og hengt opp, berre eg som er treig.

På søndag skal eg og jentungen og mamma og broren min med familie på teatret og sjå Jul i Vennebyen. Lille gler seg voldsomt, sidan ho kjenner fleire av dei som er med i stykket (ho var på audition, men kom ikkje med denne gong). Skal ut og ete middag før teatret og, så det blir ein skikkelig helaften!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

I dag er det planleggingsdag i bhg. så kidsa er hjemme og vi koser oss. :) Nydelig vær, klar himmel og 5 minusgrader. :) ikke noe snø da..

I morgen skal de to eldste til svigers på overnatting, julegrantenning osv, og jeg og mannen + baby skal til et vennepar. Ut å spise på først, så overnatte hos dem. Det blir KOSELIG! :D

Søndag blir å hente barna, og kanskje middag hos svigers :)

Eldste skal på pappahelg, yngste er syk. Håper han er frisk nok til å være med ut ifra morra, skulle vært og ordnet noen ærender.
Gubben skal på julebord på kvelden.
På søndag forsvinner et par timer til å hente eldste.
Ellers skal huset vaskes og pyntes. :)

Samboer skal jobbe i helga så ikke store planer. På søndag skal jeg og lille til mi søster med familie på kaffi :-)

Back
Topp