Har dere planer for helgen?

Skal til svigers på fredagspizza i morgen skal jentungen synge med koret så til mine foreldre på overnatting. Pakke inn kalendergaver i morgen. Søndag er det pynting til advent og avslapning. Julegrantenning på mandag kveld. :)

I morgen er det julebord med jobben til mannen, og så tar vi natten på hotell etterpå:)
Svigers kommer til oss, og sover her.

Søndag blir bare rolig:)

Fredags taco i kveld:)

I morgen har vi lite planer, blir vel og dra på besøk også får jeg besøk på kvelden:)

Søndag skal vi bake kakemenn sammen med søsken, barn og tantebarn:)

Jeg skal skrive ferdig eksamen som skal leveres mandag. Bli sene kvelder :p

Jeg beordres på jobb i morgen... Ellers skal jeg og mannen ut og spise på kvelden :) Søndag har vi ikke noen planer ennå :) Regner med at lille kanskje skal en tur til svigers :) Mulig det blir tur for å se på tenning av gran på søndag kveld :)

Skal lage pepperkakehus i morgen, samt pynte til jul. 72 kalendergaver skal henges opp. På søndag er det julegrantenning :D :D

Hørtes ut som en fin helg, Kengu :) Vi skal straks ut på julehandel, og i morgen skal vi bake kakemenn. Søndag er det middag hos foreldrene mine og tur i marka :)
Satser på det blir en fin helg hvertfall, startet med at naboen kom hit for å se på håndballkamp, guttene dro på badeland;) Så ble det felles kveldsmat her etterpå, elsker sånne kvelder.

Fikk d handlet noe i dag?

Skal på julemesse og julgrantenning i morgen. Søndag skal hele huset vaskes og julepyntes :)

Satser på det blir en fin helg hvertfall, startet med at naboen kom hit for å se på håndballkamp, guttene dro på badeland;) Så ble det felles kveldsmat her etterpå, elsker sånne kvelder.

Fikk d handlet noe i dag?

Ja, sånt er alltid koselig :-)

Fikk faktisk handlet en hel haug: bursdags- og julegaver til begge guttene, siste venninnegavene og pakker til Frelsesarmeens gavetre, så nå er jeg snart ferdig med julehandel! Ble til og med litt til meg selv i dag ;-)

I morgen skal vi hente oss ei gran til å ha i hagen og henge julelys på. Mulig vi får med oss en julegrantenning i nabobyen, og så skal vi på besøk til noen venner i morgen kveld.
Søndag blir det vel søndagsskole, middag hos mine foreldre og julegrantenning her lokalt:))
Innimellom dette skal jeg prøve å få pynte huset til juuul!!! Jippi:-)

Jobb i morgon, julegrantenning på søndag, og kos med mini resten av helga :D

Julegatåpning i morgen. Litt irriterende, for det ha ALLTID vært på første søndag i advent kl 17.00 så lenge jeg kan huske. Men i år er det flyttet til i morgen kl 12.00. Men for barnas del så skal jeg dra, med mindre det pissregne sånn som i dag. Uvant å bo helt nord i landet å ha regn framfor snø. Julegateåpning er ikke det samme når det er mørkt å svart ute

I dag skal vi nok bare slappe av, og i mårra skal vi på julegrantenning og sikkert bort å besøke noen :)

Her er jeg hjemme hos foreldrene mine så på søndag reiser jeg hjem til sambo da har vi vært borte en uke fra han så sksl bli godt å komme hjem og frøkna savner pappan sin :)

Ja, sånt er alltid koselig :)

Fikk faktisk handlet en hel haug: bursdags- og julegaver til begge guttene, siste venninnegavene og pakker til Frelsesarmeens gavetre, så nå er jeg snart ferdig med julehandel! Ble til og med litt til meg selv i dag ;-)
Flink du er:)

Back
Topp