Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det blir en fin helg hvertfall, startet med at naboen kom hit for å se på håndballkamp, guttene dro på badelandHørtes ut som en fin helg, KenguVi skal straks ut på julehandel, og i morgen skal vi bake kakemenn. Søndag er det middag hos foreldrene mine og tur i marka
![]()
Satser på det blir en fin helg hvertfall, startet med at naboen kom hit for å se på håndballkamp, guttene dro på badelandSå ble det felles kveldsmat her etterpå, elsker sånne kvelder.
Fikk d handlet noe i dag?
Gøy på julebord?I morgen er det julebord med jobben til mannen, og så tar vi natten på hotell etterpå
Svigers kommer til oss, og sover her.
Søndag blir bare rolig![]()
Kakemenn er godt. Fikk dere bakt mye?Fredags taco i kveld
I morgen har vi lite planer, blir vel og dra på besøk også får jeg besøk på kvelden
Søndag skal vi bake kakemenn sammen med søsken, barn og tantebarn![]()
Lykke til med eksamenJeg skal skrive ferdig eksamen som skal leveres mandag. Bli sene kvelder![]()
Fikk du hengt opp kalendergavene?Skal lage pepperkakehus i morgen, samt pynte til jul. 72 kalendergaver skal henges opp. På søndag er det julegrantenning![]()
![]()
Flink du erJa, sånt er alltid koselig
Fikk faktisk handlet en hel haug: bursdags- og julegaver til begge guttene, siste venninnegavene og pakker til Frelsesarmeens gavetre, så nå er jeg snart ferdig med julehandel! Ble til og med litt til meg selv i dag ;-)
Ja! Siste jeg gjorde nå før jeg hoppet til køys...Fikk du hengt opp kalendergavene?