Vi sparer den til desemberKarsten og petra var utsolgt. Så da ble det jul i flåklypa
Noen som har sett karsten og petra i dag? Lurer på å gå på den på fredag
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi sparer den til desemberKarsten og petra var utsolgt. Så da ble det jul i flåklypa
Noen som har sett karsten og petra i dag? Lurer på å gå på den på fredag
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan gikk bursdagen?Feire barnebursdag. Så her ramler det inn ti guttungen om ett par timer![]()
Ble det loppis på deg?1åringen sover ute i vogna, 3åringen maler og 5åringen leker med Lego og skal snart i bursdag. Tror jeg tar med de to minste på loppemarked![]()
Hva endte dere opp med?
Hørtes ut som en fin dagDet ble å leke ute på en lekeplass et par timer, og når det begynte å bli for vått og kaldt ute, kjørte vi bort på senteret å spiste middag sammen på EgonSå fikk ungene jammen ut litt energi der også, for det var lekerom til de der
![]()
Takk får hoppas greier å fly med begge 2 barnen.God tur til Sverige i morgen
Hvor store er barna?Takk får hoppas greier å fly med begge 2 barnen.
2 år og 4 mnd.2 åringen han e så aktiv. ikkje redd før så mye. O han ska røra å prøva alt. Att han må man passa.Hvor store er barna?
Fikk du kjøpt noen gaver?
hehe det hørtes i grunn deilig ut spør du megHuff nei kom meg ikke ut av kosebuksa og huset![]()
Skal du reise alene med de?2 år og 4 mnd.2 åringen han e så aktiv. ikkje redd før så mye. O han ska røra å prøva alt. Att han må man passa.
Det ble det. Ble ikke kjøpt noe da. Skal dit i dag ogsåBle det loppis på deg?
Vi skal en tur på senteret med mamma og handle litt. Skal snart i dåp og dattera vår trenger litt tilbehør til kjolen.
Den er morsomNei, ble kino hjemme, croodsanbefaler den!
Jeg digger loppisDet ble det. Ble ikke kjøpt noe da. Skal dit i dag også![]()
Bursdagen gikk veldig braHvordan gikk bursdagen?
Tusen takkLykke til med bursdagen![]()