Har dere planer for dagen?

Vi skal en tur på senteret med mamma og handle litt. Skal snart i dåp og dattera vår trenger litt tilbehør til kjolen.

Ikke noen planer enda, komme meg opp av senga først ;) blir vel å ruge og kanskje få vaska litt.....

Har akkurat sendt mannen og eldste på kino. Så da skal jeg få rydda og vaska litt klær når baby sover. Senere skal vi prøve å få oss en tur ut, om været er bra. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

1åringen sover ute i vogna, 3åringen maler og 5åringen leker med Lego og skal snart i bursdag. Tror jeg tar med de to minste på loppemarked :D

Ingen spesielle planer her i grunn. Bare nyte dagen og kose oss med taco, film og snop senere:)

Skal muligens på kino i kveld, men det er fortsatt usikkert :P

ÅÅh kinodag idag ja.. Vi får se an været. Sambo ligger med migrene og de fire små ser TV og spiller ipad nå ivertfall, skikkelig lørdagsmorgen :) fireåringen skal til frisør ivertfall, kanskje vi drar på lekeplass og muligens Karsten og Petra på kino da, så pizza til kvelds.
Ble det kino?

Skal en tur på senteret siden det er 25% på toys r us der :) se etter litt julegaver. Ellers bare nyte resten av dagen hjemme, har skjedd så mye de siste ukene at det blir deilig å slippe litt mas en dag :)
Fikk du kjøpt noen gaver?

Back
Topp