Vi skal en tur på senteret med mamma og handle litt. Skal snart i dåp og dattera vår trenger litt tilbehør til kjolen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med bursdagenFeire barnebursdag. Så her ramler det inn ti guttungen om ett par timer![]()
Hvilke film skal de se?Har akkurat sendt mannen og eldste på kino. Så da skal jeg få rydda og vaska litt klær når baby sover. Senere skal vi prøve å få oss en tur ut, om været er bra.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Karsten og petra var utsolgt. Så da ble det jul i flåklypaHvilke film skal de se?![]()
Hvordan var filmen?Karsten og Petra på juleferie![]()
Ble det kino?ÅÅh kinodag idag ja.. Vi får se an været. Sambo ligger med migrene og de fire små ser TV og spiller ipad nå ivertfall, skikkelig lørdagsmorgenfireåringen skal til frisør ivertfall, kanskje vi drar på lekeplass og muligens Karsten og Petra på kino da, så pizza til kvelds.
Fikk du kjøpt noen gaver?Skal en tur på senteret siden det er 25% på toys r us derse etter litt julegaver. Ellers bare nyte resten av dagen hjemme, har skjedd så mye de siste ukene at det blir deilig å slippe litt mas en dag
![]()
Hørtes deilig ut med en kosedag.Tenkte å vaske litt hus mens minsten sover, og så må vi en tur på matbutikken. Ellers blir det bare en kosedag.![]()
God tur til Sverige i morgenTror de blir en innedag. Pga ovæder .
Tenkte pakka før me åker till Sverige på måndag
Hva endte dere opp med?Idag skal jeg og lillegutt ha playdate med ei venninne og datteren hennesVi må se an været litt, men enten blir det tur i skogen eller så blir det muligens lekeland
![]()
Fikk du shoppet litt?Skal på shopping , hente jentungen og vaske hus![]()
Hadde du det koselig på førjulsjulebord?Så kjekt, kos dere
Her får vi besøk av foreldrene mine på dagen. I kveld skal jeg på førjulsjulebord med venninnegjengen![]()