Har dere noen konkrete ting dere SKAL ha til spiren :) ?

hmmm! en tripptrapp stol til..... ellers har jeg ikke kasta eller solgt noen av tinga til storebror, så har alt! vi må ha ny seng til storebror da.... så den lille kan få sprinkelsenga.
også klær! eventuelt litt rosa greier hvis det er jente :)

jeg har også sett på ny seng.. :) men vi har faktisk en ekstra sprinkelseng så blir å bruke den.. :)

men denne gangen skal vi ha vugge (vet ikke hvorfor vi ikke hadde det sist), Babybjørn vippestol, ammemadrass til sengen, må ha en søskenvogn men hvis jeg skal ah enkelvogn i tilegg skal jeg ha simo :)

Kommet fem til at vi trenger/skal ha
Ny tripp trapp stol med newborn
Krem/Hvit emmaljunga city cross med city bag
ny sprinkelseng (eventuelt male over storesøster sin... Storesøster er nemlig en sprinkelsengbiter :P )
Ny risarosa poste
Ny vugge
Ny bilstol

Blir det gutt trenger vi gutteklær da storesøster ikke eier et eneste nøytralt plagg :p 
:)

Har det meste etter jenta vår, men noen blå klær om det blir gutt:)' Husker første svangerskap, da skulle jeg kjøpe ditt og datt hele tiden, men nå hat jeg jo liksom alt:)

Ja, jeg hadde jo mange planer for storebror som ikke fikk leve, og har fortsatt de samme planene til lillebror/lillesøster.

- Emmaljunga City Cross. Sist ville vi ha lilla, nå er jeg ikke helt sikker lengre :p
- Stokke Tripptrapp stol med newborn sete - Setet tror jeg vi arver nå :)
- Maxi Cosi bilstol med base - kjøpte til storebror, så den har vi :)
- En lekker stellekomode som jeg ikke har funnet enda... Tips?
- Heklet babyklær - Lage/prøve selv :)
- Heklet babyteppe - Har fått 2 kjempefine <3 Et som tip oldemoren heklet til storebror med engel på, og et suuperfint et fra Drops som mitt søskenbarn heklet til storebror <3

- Og nå fikk jeg veeldig lyst på den vognposen! Dritlekker! Tar den mye plass? Glidelås eller knyting? Hvor lenge kan ungen ha den før den blir for liten?

Back
Topp