Har dere noen konkrete ting dere SKAL ha til spiren :) ?

Lilje_prøver

Betatt av forumet
Litt teit kanskje men tenker mye på det om dagen :p Gleder meg så utrolig til å finne ut om det er gutt eller jente! 
Jeg skal bestille denne vognposen med engang jeg vet hvilket kjønn det er :) 

Også skal jeg ha en hvit/krem EL citycross med citybag :) 

Åååå som jeg gleder meg til å innredde barnerommet :D 
 
Å, de var utrolig fine! Hvor får man kjøpt de?
Jeg har siden sist jeg var gravid siklet på denne sengen

Den kan skyves helt sammen til baby, og settes helt inntil vår seng, så det bare er å plukke opp babyen den første tiden, uten å måtte stå opp, og den kan strekkes ut etterhvert som den vokser. Tror den kan funke på barn opp til 3-4 år eller noe. Bonus :)
 
Denne gangen SKAL vi ha Stokke tripptrapp med newborn setet! Det er vi enig i begge to :) middagstid var et lite h***** før lillemor ble stor nok til å sitte til bordet i tripptrappen ...
 
Eneste vi trenger denne gangen er ny vippestol , og litt rosa klær , sengesett og lignende hvis det blir en liten frøken :)
 


nr2imars2013 skrev:
Denne gangen SKAL vi ha Stokke tripptrapp med newborn setet! Det er vi enig i begge to :) middagstid var et lite h***** før lillemor ble stor nok til å sitte til bordet i tripptrappen ...


Ja! Vi også, uten tvil. Kan se for meg mye styr ellers...
 
Emmaljunga City Cross med City Bag, samt stellebag. Solgte med tungt hjerte vesla sin for et par måneder siden, da hun er såpass stor nå og det holder lenge med en Emmaljunga Scooter 2.0.

New Born settet til Stokke (og en ny Stokke, da vesla fortsatt kommer til å bruke sin egen i noen år til).

Baby Bjørn bæresele (vant en forrige uke, så det passet perfekt!)
Baby Bjørn vippestol med leke.

Ganske mye av det samme som jeg hadde til vesla, men blir jo i litt nyere utgaver (er vel grenser for hva det har utviklet seg siden 2010, hehe) og kanskje litt andre farger ;) Så titter jeg på vegg stellebordet til Brio for i følge målebåndet mitt er stellebordet et av de få stellebordene som passer på den vesle veggplassen på badet.
 


mamman min skrev:


PetronellaMor skrev:
Å, de var utrolig fine! Hvor får man kjøpt de?
Jeg har siden sist jeg var gravid siklet på denne sengen

Den kan skyves helt sammen til baby, og settes helt inntil vår seng, så det bare er å plukke opp babyen den første tiden, uten å måtte stå opp, og den kan strekkes ut etterhvert som den vokser. Tror den kan funke på barn opp til 3-4 år eller noe. Bonus :)
Meg ååå! Jeg har sååå lyst på denne! Men senest i går ble jeg mobbet av fire besteforeldre som ikke vet at de skal bli besteforeldre igjen om at jeg sikkert ønsker meg Stokke-sengen  og at den sikkert koster en formue. D
e vet at jeg er glad i pene ting. Jeg skulle gjerne hatt Stokke-sengen også, og den kan i allefall brukes lenge - men denne er litt mer retro i uttrykket. Den plastikken over sprinklene er det eneste jeg har å utsette på den. Men alle besteforeldrene hadde nok syntes at jeg var et forferdelig menneske hvis jeg brukte så mye penger på en seng.


Jeg har ikke sett Stokke-sengen, men synes den over er utrolig søt. Har litt nostalgisk, men samtidig klassisk preg, så tror det kommer til å holde seg til både nr 2 og nr 3 også ;) Den er jo ganske dyr ny, men kan jo hende den kan kjøpes på finn? Tror de har satt på plasten for å møte noe sikkerhetskrav, mente å huske at jeg har lest det et sted. Så selv om det ikke er så fint, så er det kanskje lurt hvis det er mer trygt for barnet, tenker jeg. Også kan man jo legge noe over hvis den synes mye. Den er jo gjennomsiktig, så kan hende den ikke synes... *håpe håpe* ;)
Du kan jo alltids SI til besteforeldrene at du kjøpte den rimligere enn du gjorde, eller ikke si hva du betalte i det hele tatt, bare at du kjøpte til halv pris eller fikk en kjempedeal, eller noe sånt. Svigers er sykt gjerrig (selv om hun har drøssevis med penger i banken) så jeg sier det nesten hver gang hun kommenterer 'å, er den ny?' om noe jeg har på meg. Hun er typen som bruker isbokser istedet for plastikkbokser a la tupperware og bruker mannen min sine gamle møbler fra han bodde på hybel istedet for å kjøpe nye for 'det er jo ikke vits i å bruke penger på noe nytt når det gamle funker helt fint!' Ser jo ikke akkurat pent ut da, men.. hehe.
 


Millan89 skrev:
Emmaljunga City Cross med City Bag, samt stellebag. Solgte med tungt hjerte vesla sin for et par måneder siden, da hun er såpass stor nå og det holder lenge med en Emmaljunga Scooter 2.0.

New Born settet til Stokke (og en ny Stokke, da vesla fortsatt kommer til å bruke sin egen i noen år til).

Baby Bjørn bæresele (vant en forrige uke, så det passet perfekt!)
Baby Bjørn vippestol med leke.

Ganske mye av det samme som jeg hadde til vesla, men blir jo i litt nyere utgaver (er vel grenser for hva det har utviklet seg siden 2010, hehe) og kanskje litt andre farger ;) Så titter jeg på vegg stellebordet til Brio for i følge målebåndet mitt er stellebordet et av de få stellebordene som passer på den vesle veggplassen på badet.

Oi, det var en veldig konkret liste! :) Kanskje jeg tar med meg noen tips derfra. Kommer nok til å være kresen på vogn, for jeg vil gjerne ha en jeg kan jogge med, og en som funker på grus, men også grei i str for å ha med på cafè.. en som gjør alt, egentlig. OG er fin å se på da, seff :) Skjønner du er fan av Emmaljunga, hvordan funker den egentlig? Har du brukt den til løping og turer på grus?

 
Oi, ja den var jo fin. Og veldig lik Killi-sengen! :) Hadde jo vært gøy å ha dukkesengen også hvis det blir en jente ihvertfall! Har liksom ikke noe følelse på hva det blir enda, ingen preferanse heller, spiller ingen rolle så lenge det blir et barn og det er friskt :)
Tenker denne tråden kan bli lang med mange fine ting utover :)
 
Vi skal kjøpe ny vogn iallefall. Har litt lyst på emmaljunga nitro city. Vi har gått fra en tre-hjuling til en emmaljunga scooter, og fy så slitsomt det er og trille med 4 hjul i forhold!
 


Piamsk skrev:
Vi skal kjøpe ny vogn iallefall. Har litt lyst på emmaljunga nitro city. Vi har gått fra en tre-hjuling til en emmaljunga scooter, og fy så slitsomt det er og trille med 4 hjul i forhold!


Jeg har også lyst på en med tre hjul. Er den like stødig som en 4-hjuling? Og robust? Vet du om den er god å jogge med? På grus? Sorry, mange spm, men blir jo litt mer interessert enn vanlig når en kanskje trenger en selv, hehe :)
 


PetronellaMor skrev:


Piamsk skrev:
Vi skal kjøpe ny vogn iallefall. Har litt lyst på emmaljunga nitro city. Vi har gått fra en tre-hjuling til en emmaljunga scooter, og fy så slitsomt det er og trille med 4 hjul i forhold!


Jeg har også lyst på en med tre hjul. Er den like stødig som en 4-hjuling? Og robust? Vet du om den er god å jogge med? På grus? Sorry, mange spm, men blir jo litt mer interessert enn vanlig når en kanskje trenger en selv, hehe :)



Nitro city har 4 hjul, men de to fremste er svingbare:) så tror ikke den egner seg til jogging.. Hehe, men vi har hatt en quinny freestyle(tror jeg den het), og den var jeg egentlig ganske fornøyd med. Det var en trehjuling. Det er mange som sier at de tipper lettere osv, men det opplevde aldri jeg:)
 


PetronellaMor skrev:


Millan89 skrev:
Emmaljunga City Cross med City Bag, samt stellebag. Solgte med tungt hjerte vesla sin for et par måneder siden, da hun er såpass stor nå og det holder lenge med en Emmaljunga Scooter 2.0.

New Born settet til Stokke (og en ny Stokke, da vesla fortsatt kommer til å bruke sin egen i noen år til).

Baby Bjørn bæresele (vant en forrige uke, så det passet perfekt!)
Baby Bjørn vippestol med leke.

Ganske mye av det samme som jeg hadde til vesla, men blir jo i litt nyere utgaver (er vel grenser for hva det har utviklet seg siden 2010, hehe) og kanskje litt andre farger ;) Så titter jeg på vegg stellebordet til Brio for i følge målebåndet mitt er stellebordet et av de få stellebordene som passer på den vesle veggplassen på badet.

Oi, det var en veldig konkret liste! :) Kanskje jeg tar med meg noen tips derfra. Kommer nok til å være kresen på vogn, for jeg vil gjerne ha en jeg kan jogge med, og en som funker på grus, men også grei i str for å ha med på cafè.. en som gjør alt, egentlig. OG er fin å se på da, seff :) Skjønner du er fan av Emmaljunga, hvordan funker den egentlig? Har du brukt den til løping og turer på grus?


Kan bare svare for meg... Vi har EL Scooter og Edge Duo og begge fungerer kjempebra på grus. Jeg jogger endel med den på grus/traktorvei med hundene og de er supre utenom at Edge Duo er reine traktoren :P Sikker på at den vogna overlever jordskjelv og litt til... Dette gangen blir den nye vogna en City Cross da den er mindre og lettere og kan plasseres City bag på.
 


Lilje_prøver skrev:


PetronellaMor skrev:


Millan89 skrev:
Emmaljunga City Cross med City Bag, samt stellebag. Solgte med tungt hjerte vesla sin for et par måneder siden, da hun er såpass stor nå og det holder lenge med en Emmaljunga Scooter 2.0.

New Born settet til Stokke (og en ny Stokke, da vesla fortsatt kommer til å bruke sin egen i noen år til).

Baby Bjørn bæresele (vant en forrige uke, så det passet perfekt!)
Baby Bjørn vippestol med leke.

Ganske mye av det samme som jeg hadde til vesla, men blir jo i litt nyere utgaver (er vel grenser for hva det har utviklet seg siden 2010, hehe) og kanskje litt andre farger ;) Så titter jeg på vegg stellebordet til Brio for i følge målebåndet mitt er stellebordet et av de få stellebordene som passer på den vesle veggplassen på badet.

Oi, det var en veldig konkret liste! :) Kanskje jeg tar med meg noen tips derfra. Kommer nok til å være kresen på vogn, for jeg vil gjerne ha en jeg kan jogge med, og en som funker på grus, men også grei i str for å ha med på cafè.. en som gjør alt, egentlig. OG er fin å se på da, seff :) Skjønner du er fan av Emmaljunga, hvordan funker den egentlig? Har du brukt den til løping og turer på grus?


Kan bare svare for meg... Vi har EL Scooter og Edge Duo og begge fungerer kjempebra på grus. Jeg jogger endel med den på grus/traktorvei med hundene og de er supre utenom at Edge Duo er reine traktoren :P Sikker på at den vogna overlever jordskjelv og litt til... Dette gangen blir den nye vogna en City Cross da den er mindre og lettere og kan plasseres City bag på.


Er det også Emmaljunga?
 
Ja, EL=Emmaljunga :) Er jo så langt :P ! 
 
Lilje_prøver: De vognposene var bare helt lekre, hvor får vi kjøpt dem?
 
Huff, kan hende jeg ikke trenger noe babyutstyr i det hele tatt :( Har rosa blod på papiret etter å ha vært på do, samme som ved forrige MA. Veldig bekymret og redd for at dette er slutten... *lei meg*
 


PetronellaMor skrev:


Piamsk skrev:
Vi skal kjøpe ny vogn iallefall. Har litt lyst på emmaljunga nitro city. Vi har gått fra en tre-hjuling til en emmaljunga scooter, og fy så slitsomt det er og trille med 4 hjul i forhold!


Jeg har også lyst på en med tre hjul. Er den like stødig som en 4-hjuling? Og robust? Vet du om den er god å jogge med? På grus? Sorry, mange spm, men blir jo litt mer interessert enn vanlig når en kanskje trenger en selv, hehe :)



Det høres ut som du bør ha en bumbleride indie;) sjekk ut vognverden.blogspot.no(?) for omtale av vognen:)
 
Back
Topp