Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her strikker og syr og perler (rangler, navnelenker, vognpynt ect) jeg. Kun babyting for orker ikke store prosjekter. Alt går til gaver foreløpig. Men nå har jeg startet på et babysett å har store planer om at det skal jeg beholde selv
Jeg har mange hobbyer, men blir ofte byttet mye på siden jeg ikke har tålmodighet til å holde på med noe hele tiden Men jeg strikker, syr, og pusser opp gamle møbler. Litt hobbysnekker
Da er vi to Starbucks. Her holder jeg på med lue, bukse og en jakke samtidig. Ved siden av holder jeg på med å ferdigstille et babyrede (gave) oh lord, mange baller i lufta
Har 2 halvstrikkede skjerf og i garasjen et par møbelprosjekter Også elsker jeg å pusse opp. Forandring fryder Så jeg gleder meg til å pusle med barnerommet når den tid kommer
Strikker, hekler og broderer. Mn sjelden jeg klarer å gjøre ferdig et prosjekt med en gang. Starter på mye nytt hele tiden Klarte faktisk å strikke genser til mannen på tenåra uker da. Helt utrolig