Har dere noen hobbyer?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Her strikker og syr og perler (rangler, navnelenker, vognpynt ect) jeg. Kun babyting for orker ikke store prosjekter. Alt går til gaver foreløpig. Men nå har jeg startet på et babysett å har store planer om at det skal jeg beholde selv

Jeg strikker,broderer og maler! I skjønn forening.. Nå er flere av venninnene mine gravide (er det ikke typisk..?) så da har det gått i gaver til de.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har mange hobbyer, men blir ofte byttet mye på siden jeg ikke har tålmodighet til å holde på med noe hele tiden:) Men jeg strikker, syr, og pusser opp gamle møbler. Litt hobbysnekker:)

Da er vi to Starbucks. Her holder jeg på med lue, bukse og en jakke samtidig. Ved siden av holder jeg på med å ferdigstille et babyrede (gave) oh lord, mange baller i lufta

Har 2 halvstrikkede skjerf og i garasjen et par møbelprosjekter:) Også elsker jeg å pusse opp. Forandring fryder:) Så jeg gleder meg til å pusle med barnerommet når den tid kommer:)

Strikker, hekler og broderer. :) Mn sjelden jeg klarer å gjøre ferdig et prosjekt med en gang. Starter på mye nytt hele tiden :D Klarte faktisk å strikke genser til mannen på tenåra uker da. Helt utrolig :D

-iPhone appen-

Ser ut som vi kan ta et strikke/hekle treff etterhvert ;)

Back
Topp