Har dere noen hobbyer jenter :)?

Broderi, og litt hekling (totalt amatør, så det blir bare store firkanter :p)
 
Hest :) Men blir ikke mye tid til han, desverre.. Nå koser han seg på sommerbeite. Rund og god. (Akkurat som jeg begynner å bli og ;) )
 
Hest :) Men blir ikke mye tid til han, desverre.. Nå koser han seg på sommerbeite. Rund og god. (Akkurat som jeg begynner å bli og ;) )

Så gøy at det er flere av oss hestefolk her :D hvilken rase gar du og hva driver du med? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så gøy at det er flere av oss hestefolk her :D hvilken rase gar du og hva driver du med? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har en varmblods x-traver sammen med en nær venninne. Han er nå 13 år. Vi sluttet med trav for flere år siden, så når barna begynte å komme var det greit å bare beholde en hest, sammen ;) Vi har hatt han fra han var 4..
 
Jeg elsker welsh! Fantastisk rase :D riding er supert når man er gravid, hjalp mye for meg sist :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, de er utrolig vakre. Jeg mente det måtte være jedre å ha welsh enn shettis til barna. Den holder jo også mye lenger i forhold til høyden :)
Hva slags hest har du?
 
Ja, de er utrolig vakre. Jeg mente det måtte være jedre å ha welsh enn shettis til barna. Den holder jo også mye lenger i forhold til høyden :)
Hva slags hest har du?

Jeg tenker å skaffe en mountain en gang ;) perfekt for mini, og jeg vet akkurat hvilke linjer jeg er ute etter :D jeg har en blanding som fungerer som ridehest, ironisk nok siden jeg er engasjert i avl :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist red jeg til to dager over termin ;) :D tenker å gjøre det samme nå så lenge jeg klarer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke værst, har ei ganske heit varmblods så trur ikke jeg blir å ri så mye, har sagt jeg skal ro til magen begynner og komme. Så prøver å finne noen som kunne tenke seg og ri henne i noen dager i uken,men vil ikke sette henne bort på for. Men Hu e snill, bukker ikke men er bare generelt heit. Så tørr ikke ta så mange sjanser :eek:
 
Ikke værst, har ei ganske heit varmblods så trur ikke jeg blir å ri så mye, har sagt jeg skal ro til magen begynner og komme. Så prøver å finne noen som kunne tenke seg og ri henne i noen dager i uken,men vil ikke sette henne bort på for. Men Hu e snill, bukker ikke men er bare generelt heit. Så tørr ikke ta så mange sjanser :eek:

Min begynner å dra på åra føler jeg, er 13 nå, og har blitt voksen det siste året :p hva bruker du henne til?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min begynner å dra på åra føler jeg, er 13 nå, og har blitt voksen det siste året :p hva bruker du henne til?


Sent from my iPhone using BV Forum
Bruker henne mest til hobby, hadde tenkt å starte distanseritt,men får vist sette den tanken på vent til denne ungen er kommet ut :hilarious: Hu e 12, men er ikke så voksen alikavell, ting som elver, små vanndammer og undergrunn er er ganske skummelt på tur :wacky: men Hu e veldig snill
 
Bruker henne mest til hobby, hadde tenkt å starte distanseritt,men får vist sette den tanken på vent til denne ungen er kommet ut :hilarious: Hu e 12, men er ikke så voksen alikavell, ting som elver, små vanndammer og undergrunn er er ganske skummelt på tur :wacky: men Hu e veldig snill

Hehe, det er gøy at de har litt personlighet tenker jeg ;) :D min syns det er veeeeeldig skummelt med kuer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flinke de e eg finne ikkje tid til hobbyer enda. 4 kids og all kvalmen gjer att eg kun får til det som må gjerast for tia! Super imponert øve deke dame
 
Så mye fine strikkesaker :) jeg er også glad I å strikke, men har som regel en pause om sommeren av en eller annen grunn. :) gleder meg til å ta fatt på babytøy til høsten :D

Ellers går det mest i oppussing her nå. Må Gjøre plass til lillebrøster ;)
 
Hehe, det er gøy at de har litt personlighet tenker jeg ;) :D min syns det er veeeeeldig skummelt med kuer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Joda, bare kjedelig å sette ridningen på vent:meh: også har jeg ikke lyst å sette henne bort på for, men samtidig ønsker jeg å få holdt henne igang:p så er i en liten klemme akkurat nå:shifty:
 
Joda, bare kjedelig å sette ridningen på vent:meh: også har jeg ikke lyst å sette henne bort på for, men samtidig ønsker jeg å få holdt henne igang:p så er i en liten klemme akkurat nå:shifty:

Min har blitt veldig lite brukt etter at mini kom, men for meg er det ikke et alternativ å sette han bort. Han har en dum rygg og sommereksem, må følges godt opp ;) min står på utegang i flokk, så han har det nok ikke så ille likevel tenker jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp