S
Sukkerungen
Guest
Jøss så mye fine strikkegreier det var her da. Er det lett? haha jeg har alltid hatt så lyst til å prøve, hvertfall etter jeg fikk barn. Men jeg tør liksom ikke, ser så vanskelig ut. Hvor begynner man?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har god tid nå siden vi får vinterbabyMen jeg strikker litt åssåmen det er mer høst å vinter hobby
men får se nå når det er baby i magen om man kanskje får ro til å strikke litt på sommeren å
![]()
Det kan du! Jeg har 2 venninner som aldri hadde strikket før i sitt liv som ble gravid og ville ha noe hjemmelagd og lagde masse fint tilslutt. Startet med noen enkle ting og avanserte fort! Alle kanDet der var bare såå nydelig <3 skulle ønske jeg kunne lage sånt jeg å
Anbefaler å starte med noe smått som går raskt (F.eks en lue)Jøss så mye fine strikkegreier det var her da. Er det lett? haha jeg har alltid hatt så lyst til å prøve, hvertfall etter jeg fikk barn. Men jeg tør liksom ikke, ser så vanskelig ut. Hvor begynner man?
Her er noe av det jeg har strikket I det siste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nydelig vognpose! Hvor finner man oppskrift på sånn?
Den har kommet til av seg selv egentligMen tror det er en blogg som heter hestvold som har noe liknende
Skal se om jeg finner den
![]()
Her er den største lidenskapen hestpengboka er tom men livet er fylt med glede
![]()
Jeg begynte å strikke da jeg gikk gravid med jenta mi for 6 år siden. Begynte med Nøstebarnteppe, som jo tar litt tid, men som er veldig enkel å strikke. Brukte YouTube og videoene på Garnstudio mye, for jeg kunne ingenting fra før.Jøss så mye fine strikkegreier det var her da. Er det lett? haha jeg har alltid hatt så lyst til å prøve, hvertfall etter jeg fikk barn. Men jeg tør liksom ikke, ser så vanskelig ut. Hvor begynner man?
Aah, det va jo ikje dumtHar god tid nå siden vi får vinterbabyjeg studerer over nett så får strikka en go del under forelesningene
![]()
Hehe, jeg har handlet fluezekken, så førhåpentligvis slipper vi så mye spraySå gøy at det er flere som driver med hest!jeg har akkurat handlet fluespray for 4000kr, penga flyyyyr
Sent from my iPhone using BV Forum
men det er en dyr hobbyHehe, jeg har handlet fluezekken, så førhåpentligvis slipper vi så mye spraymen det er en dyr hobby
![]()
Aah:/ kjedelig. Hvordan hest har du?Hesten min har sommereksem, kverker et dekken om dagen og hater boks, så her er det beite døgnet rundt og 10 liter fluespray
Så moro!Så gøy at det er flere som driver med hest!jeg har akkurat handlet fluespray for 4000kr, penga flyyyyr
Aah:/ kjedelig. Hvordan hest har du?
Så moro!
Vi har en liten welsh og en femgjenger hjemme på gården![]()
Insekter er noe skikkelig herk. I trøndelag har vi ikke merket så mye til de enda heldigvis.
Nå skal vi straks hente vogn til begge hestene. Jeg har allerede skikkelig bekkenløsning, men merker at ridningen er super som forebygger!
SåpassIronisk nok har jeg en blanding, aner ikke av hva. Ellers er jeg engasjert i avlfikk hesten av foreldrene mine, ellers hadde det nok blitt noe med rødt pass