Har dere noen hobbyer jenter :)?

En tråd i 'Februar 2016' startet av MammaTil2_med_februarspire, 17 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sukkerungen Guest

Jøss så mye fine strikkegreier det var her da. Er det lett? haha jeg har alltid hatt så lyst til å prøve, hvertfall etter jeg fikk barn. Men jeg tør liksom ikke, ser så vanskelig ut. Hvor begynner man?

2. strikkemamma Gift med forumet

Har god tid nå siden vi får vinterbaby :) jeg studerer over nett så får strikka en go del under forelesningene :)

3. Timo Flørter med forumet Februarlykke 2016

Det kan du! Jeg har 2 venninner som aldri hadde strikket før i sitt liv som ble gravid og ville ha noe hjemmelagd og lagde masse fint tilslutt. Startet med noen enkle ting og avanserte fort! Alle kan :)

4. Timo Flørter med forumet Februarlykke 2016

Anbefaler å starte med noe smått som går raskt (F.eks en lue) :) I strikkebutikkene jobber det masse hyggelige mennesker, så om du går dit og sier at du er nybegynner og vil ha noe enkelt til baby så finner de frem til deg :) og YouTube er full av instruksjonsvideoer, så om du ikke skjønner oppskriften er det bare å google :)

5. Gullnr5 Glad i forumet

Her er noe av det jeg har strikket I det siste :)

• Liker Liker x 1
  6. Okt13feb16 Oktober -13 <3 Oktobermirakler 2013

Siste armen til kofta jeg strikker på til guttungen. Brukt en evighet, men det er fordi jeg har strikket på mye annet i mellomtida

• Liker Liker x 2
  7. 1+1 ....

Nydelig vognpose! Hvor finner man oppskrift på sånn?

8. Gullnr5 Glad i forumet

Den har kommet til av seg selv egentlig :) Men tror det er en blogg som heter hestvold som har noe liknende :) Skal se om jeg finner den :)

• Liker Liker x 1
  9. Gullnr5 Glad i forumet

• Liker Liker x 1
  10. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Så gøy at det er flere som driver med hest! ;) jeg har akkurat handlet fluespray for 4000kr, penga flyyyyr :p

Sent from my iPhone using BV Forum

11. Lolo Forumet er livet

Så mye fine strikkeprosjekter!!

12. Lillit Flørter med forumet

Jeg begynte å strikke da jeg gikk gravid med jenta mi for 6 år siden. Begynte med Nøstebarnteppe, som jo tar litt tid, men som er veldig enkel å strikke. Brukte YouTube og videoene på Garnstudio mye, for jeg kunne ingenting fra før.

Nå strikker jeg hele tiden. Mest til barna, men også noe til meg selv:)

13. NewOne1 Flørter med forumet

Aah, det va jo ikje dumt :p multitasking:D det må jo være greit, går kanskje forelesningen raskere

14. NewOne1 Flørter med forumet

Hehe, jeg har handlet fluezekken, så førhåpentligvis slipper vi så mye spray xsmile5 men det er en dyr hobby;)

15. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Hesten min har sommereksem, kverker et dekken om dagen og hater boks, så her er det beite døgnet rundt og 10 liter fluespray ;)

16. NewOne1 Flørter med forumet

Aah:/ kjedelig. Hvordan hest har du?

17. spirelire Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Så moro!
    Vi har en liten welsh og en femgjenger hjemme på gården:)
    Insekter er noe skikkelig herk. I trøndelag har vi ikke merket så mye til de enda heldigvis.
    Nå skal vi straks hente vogn til begge hestene. Jeg har allerede skikkelig bekkenløsning, men merker at ridningen er super som forebygger!

18. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Ironisk nok har jeg en blanding, aner ikke av hva. Ellers er jeg engasjert i avl :p fikk hesten av foreldrene mine, ellers hadde det nok blitt noe med rødt pass ;)

19. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Jeg elsker welsh! Fantastisk rase :D riding er supert når man er gravid, hjalp mye for meg sist :)

• Liker Liker x 1
  20. NewOne1 Flørter med forumet

Såpass:p hatt den lenge?

Del denne siden