Har dere noen hobbyer jenter :)?

Jøss så mye fine strikkegreier det var her da. Er det lett? haha jeg har alltid hatt så lyst til å prøve, hvertfall etter jeg fikk barn. Men jeg tør liksom ikke, ser så vanskelig ut. Hvor begynner man?
 
Men jeg strikker litt åsså:p men det er mer høst å vinter hobby :p men får se nå når det er baby i magen om man kanskje får ro til å strikke litt på sommeren å;)
Har god tid nå siden vi får vinterbaby :) jeg studerer over nett så får strikka en go del under forelesningene :)
 
Det der var bare såå nydelig <3 skulle ønske jeg kunne lage sånt jeg å
Det kan du! Jeg har 2 venninner som aldri hadde strikket før i sitt liv som ble gravid og ville ha noe hjemmelagd og lagde masse fint tilslutt. Startet med noen enkle ting og avanserte fort! Alle kan :)
 
Jøss så mye fine strikkegreier det var her da. Er det lett? haha jeg har alltid hatt så lyst til å prøve, hvertfall etter jeg fikk barn. Men jeg tør liksom ikke, ser så vanskelig ut. Hvor begynner man?
Anbefaler å starte med noe smått som går raskt (F.eks en lue) :) I strikkebutikkene jobber det masse hyggelige mennesker, så om du går dit og sier at du er nybegynner og vil ha noe enkelt til baby så finner de frem til deg :) og YouTube er full av instruksjonsvideoer, så om du ikke skjønner oppskriften er det bare å google :)
 
Her er noe av det jeg har strikket I det siste :)

530e4c40ae98b72d68116932a547c0ec


3be52b760676d8f3e1f8d6d13a4e1c93


a0d9a1f2c18c69b1f0f98a8947d39acb


f7dfb6101ebdc9181d0816aaa2414b17
 
Her er den største lidenskapen hest:p pengboka er tom men livet er fylt med glede ;):D

Så gøy at det er flere som driver med hest! ;) jeg har akkurat handlet fluespray for 4000kr, penga flyyyyr :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så mye fine strikkeprosjekter!!
 
Jøss så mye fine strikkegreier det var her da. Er det lett? haha jeg har alltid hatt så lyst til å prøve, hvertfall etter jeg fikk barn. Men jeg tør liksom ikke, ser så vanskelig ut. Hvor begynner man?
Jeg begynte å strikke da jeg gikk gravid med jenta mi for 6 år siden. Begynte med Nøstebarnteppe, som jo tar litt tid, men som er veldig enkel å strikke. Brukte YouTube og videoene på Garnstudio mye, for jeg kunne ingenting fra før.

Nå strikker jeg hele tiden. Mest til barna, men også noe til meg selv:)
 
Har god tid nå siden vi får vinterbaby :) jeg studerer over nett så får strikka en go del under forelesningene :)
Aah, det va jo ikje dumt :p multitasking:D det må jo være greit, går kanskje forelesningen raskere
 
Så gøy at det er flere som driver med hest! ;) jeg har akkurat handlet fluespray for 4000kr, penga flyyyyr :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, jeg har handlet fluezekken, så førhåpentligvis slipper vi så mye spray xsmile5 men det er en dyr hobby;)
 
Hehe, jeg har handlet fluezekken, så førhåpentligvis slipper vi så mye spray xsmile5 men det er en dyr hobby;)

Hesten min har sommereksem, kverker et dekken om dagen og hater boks, så her er det beite døgnet rundt og 10 liter fluespray ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hesten min har sommereksem, kverker et dekken om dagen og hater boks, så her er det beite døgnet rundt og 10 liter fluespray ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Aah:/ kjedelig. Hvordan hest har du?
 
Så gøy at det er flere som driver med hest! ;) jeg har akkurat handlet fluespray for 4000kr, penga flyyyyr :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Så moro!
Vi har en liten welsh og en femgjenger hjemme på gården:)
Insekter er noe skikkelig herk. I trøndelag har vi ikke merket så mye til de enda heldigvis.
Nå skal vi straks hente vogn til begge hestene. Jeg har allerede skikkelig bekkenløsning, men merker at ridningen er super som forebygger!
 
Aah:/ kjedelig. Hvordan hest har du?

Ironisk nok har jeg en blanding, aner ikke av hva. Ellers er jeg engasjert i avl :p fikk hesten av foreldrene mine, ellers hadde det nok blitt noe med rødt pass ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så moro!
Vi har en liten welsh og en femgjenger hjemme på gården:)
Insekter er noe skikkelig herk. I trøndelag har vi ikke merket så mye til de enda heldigvis.
Nå skal vi straks hente vogn til begge hestene. Jeg har allerede skikkelig bekkenløsning, men merker at ridningen er super som forebygger!

Jeg elsker welsh! Fantastisk rase :D riding er supert når man er gravid, hjalp mye for meg sist :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ironisk nok har jeg en blanding, aner ikke av hva. Ellers er jeg engasjert i avl :p fikk hesten av foreldrene mine, ellers hadde det nok blitt noe med rødt pass ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Såpass:p hatt den lenge?
 
Back
Topp