Har dere noen favorittnavn allerede?

Jeg er helt låst på Olli og Tomine nå, men det kan sikkert endre seg. Har to som heter Neo og Mie. Tomine er oppkalling, kjæresten vil kalle opp etter en Tom, men vi har en katt som heter Tommy så det er utelukket:angelic:
 
Jeg har alltid likt navnet Emma hvis jeg noen gang fikk ei jente, også er vi veldig glad i Karsten etter oldefar. Men er ikke så lett å tenke på navn når man lærer merker jeg :laughing002
 
Er veldig glad i Bo denne gangen, men vi har to lange etternavn så litt usikker på om jeg synes det passer. Til jente liker jeg Josefine, Vera og Liv. Førstemann er ikke oppkalt, men alle jentenavnene jeg liker er oppkalling, så har litt dårlig samvittighet for det..
Vi har kalt opp alle barna bortsett fra ett av de :smiley-ashamed008
Vi klarte ikke å finne et slektsnavn vi ville bruke til nr 2 (jente), men nå har begge bestemødrene til mannen gått bort så vi vil bruke ett eller to av navnene deres :Heartred
 
Jeg har alltid likt navnet Emma hvis jeg noen gang fikk ei jente, også er vi veldig glad i Karsten etter oldefar. Men er ikke så lett å tenke på navn når man lærer merker jeg :laughing002
Karsten er veldig fint! Det må jeg føre på listen. :p
 
2-åringen er oppkalt etter et familiemedlem på far sin side, så jeg har litt lyst til å finne et navn fra min side av familien denne gangen. Men sliter med å finne noe jeg liker. Blir nok enklere når vi vet om det er en gutt eller jente.
 
Mellomnavn til jente har vi egentlig bestemt. Jeg har noen favoritt fornavn, men der er jeg og kjæresten litt uenige. Guttenavn kommer til å bli vanskelig. Kjæresten kommer fra en familie hvor det egentlig er tre guttenavn som rullerer. Men sorry. Ingen av de er aktuelle på en baby i 2025.

Jeg er også veldig skadet etter å ha jobbet veldig mange år i barnehagen. Har så mange assosiasjoner til ulike navn at det er vanskelig.
 
Jeg har falt pladask for navnet Emil om det blir gutt Syns det passer sammen med Sander Elias og Mathilde som de eldste heter.

På jentenavn er jeg litt usikker, men har noen favoritter der også som Tomine og Anna Amalie
 
Synes Ella er så fint, men vi har ei jente fra før som heter Lea så usikker på om der blir litt teit. Har ikke tenkt på guttenavn enda, men føler på meg at det er jente, selv om jeg veldig kunne tenkt meg en gutt også
Jeg har en venninne hvor døtrene heter Maja og Ella. Syns det er så fint at de er så like, uten at man blander navnene sammen ☺️❤️ føler det er det samme med Lea og Ella ☺️
 
Back
Topp