Har dere noen favorittnavn allerede?

Synes Ella er så fint, men vi har ei jente fra før som heter Lea så usikker på om der blir litt teit. Har ikke tenkt på guttenavn enda, men føler på meg at det er jente, selv om jeg veldig kunne tenkt meg en gutt også
 
Synes Ella er så fint, men vi har ei jente fra før som heter Lea så usikker på om der blir litt teit. Har ikke tenkt på guttenavn enda, men føler på meg at det er jente, selv om jeg veldig kunne tenkt meg en gutt også
Ella og Lea er så fine navn <3 Men de er brukt i min krets dessverre! Jeg syns de passer fint sammen, de har såpass ulik klang at jeg har ikke tenkt over at de er like :)
 
Synes Ella er så fint, men vi har ei jente fra før som heter Lea så usikker på om der blir litt teit. Har ikke tenkt på guttenavn enda, men føler på meg at det er jente, selv om jeg veldig kunne tenkt meg en gutt også
Jeg synes Ella og Lea passer fint sammen :)
 
Pål, hvis det passer bedre? Evt ha et navn foran eller bak og bruke det til daglig?
Pål har noen «tatt» i slekta:happy118
Tenker at det sannsynligvis blir et navn i tillegg ja, hvis vi finner noe som passer, men det er ikke så lett det heller:think005
Jeg kjenner noen som ga barnet sitt navnet «Paulus» oppkalt etter en Paul.
De uttaler det sånn som det skrives, altså «pæulus» ikke «Pålus».
Det blir kanskje litt for Betlehem for oss, etternavnet vårt gir litt samme schwung:p er noe med at noen navnekombinasjoner gir en følelse av "mann, 80 år":laughing002
 
Pål har noen «tatt» i slekta:happy118
Tenker at det sannsynligvis blir et navn i tillegg ja, hvis vi finner noe som passer, men det er ikke så lett det heller:think005

Det blir kanskje litt for Betlehem for oss, etternavnet vårt gir litt samme schwung:p er noe med at noen navnekombinasjoner gir en følelse av "mann, 80 år":laughing002
Tror det er mye som passer til Paul! :Heartblue
 
Har ingen favoritter, vil gjerne ha et norrønt jente eller guttenavn da Lillemor har det og jeg vil at de skal passe sammen. Men verken jeg eller samboer har noen favoritter enda.. Vanskelig med navn!
 
Er veldig glad i Bo denne gangen, men vi har to lange etternavn så litt usikker på om jeg synes det passer. Til jente liker jeg Josefine, Vera og Liv. Førstemann er ikke oppkalt, men alle jentenavnene jeg liker er oppkalling, så har litt dårlig samvittighet for det..
 
Back
Topp