Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra den falt i smak!Den appen var altfor gøy, vi ble sittende lenge i går kveld! Fikk noen matcher da.
Ella og Lea er så fine navn <3 Men de er brukt i min krets dessverre! Jeg syns de passer fint sammen, de har såpass ulik klang at jeg har ikke tenkt over at de er likeSynes Ella er så fint, men vi har ei jente fra før som heter Lea så usikker på om der blir litt teit. Har ikke tenkt på guttenavn enda, men føler på meg at det er jente, selv om jeg veldig kunne tenkt meg en gutt også
Jeg synes Ella og Lea passer fint sammenSynes Ella er så fint, men vi har ei jente fra før som heter Lea så usikker på om der blir litt teit. Har ikke tenkt på guttenavn enda, men føler på meg at det er jente, selv om jeg veldig kunne tenkt meg en gutt også
Jeg har også flere gutter (og en jente), og føler ikke det finnes flere guttenavn.. kommer til ånslite da!Har noen jentenavn, men vi får jo bare gutter. Så da sliter vi nok.
Det er ikke så greit. Vanskelig med guttenavn synes jeg. Ikke bestemt jentenavn heller for den del, men det tror jeg ikke det blir uansett.Jeg har også flere gutter (og en jente), og føler ikke det finnes flere guttenavn.. kommer til ånslite da!
Pål, hvis det passer bedre? Evt ha et navn foran eller bak og bruke det til daglig?Vi har så lyst å kalle opp etter Paul (bestefar), men "Paul" passer ikke til etternavnet vårt
Tips?
Jeg kjenner noen som ga barnet sitt navnet «Paulus» oppkalt etter en Paul.Vi har så lyst å kalle opp etter Paul (bestefar), men "Paul" passer ikke til etternavnet vårt
Tips?
Pål har noen «tatt» i slektaPål, hvis det passer bedre? Evt ha et navn foran eller bak og bruke det til daglig?
Det blir kanskje litt for Betlehem for oss, etternavnet vårt gir litt samme schwung er noe med at noen navnekombinasjoner gir en følelse av "mann, 80 år"Jeg kjenner noen som ga barnet sitt navnet «Paulus» oppkalt etter en Paul.
De uttaler det sånn som det skrives, altså «pæulus» ikke «Pålus».
Tror det er mye som passer til Paul!Pål har noen «tatt» i slekta
Tenker at det sannsynligvis blir et navn i tillegg ja, hvis vi finner noe som passer, men det er ikke så lett det heller
Det blir kanskje litt for Betlehem for oss, etternavnet vårt gir litt samme schwung er noe med at noen navnekombinasjoner gir en følelse av "mann, 80 år"
Vi har en Olav fra før denne gangen syns jeg Alfred som guttenavn er så fint. Men vet ikke hva samboer syns. Liker også Dagny etter min oldemorVi har laget en liste med både gutte-og jentenavn. Noen av navnene har vi hatt på listen siden sist svangerskap.
Tror favorittene så langt er Olav og Ingrid.
Alfred synes jeg også er veldig fintVi har en Olav fra før denne gangen syns jeg Alfred som guttenavn er så fint. Men vet ikke hva samboer syns. Liker også Dagny etter min oldemor
Alfred er ett av favorittene her også!Vi har en Olav fra før denne gangen syns jeg Alfred som guttenavn er så fint. Men vet ikke hva samboer syns. Liker også Dagny etter min oldemor
Enig med degSynes navn er så vanskelig!