Har dere noen favorittnavn allerede?

Kinakål

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Augustbarna2024
Vi har laget en liste med både gutte-og jentenavn. Noen av navnene har vi hatt på listen siden sist svangerskap.

Tror favorittene så langt er Olav og Ingrid.
 
Vi har laget en liste med både gutte-og jentenavn. Noen av navnene har vi hatt på listen siden sist svangerskap.

Tror favorittene så langt er Olav og Ingrid.
Fine navn :Heartred Vi har også noen favoritter fra sist :) Da fikk jeg viljen min, så om det blir jente denne gangen også blir det hans favoritt og om det blir gutt kaller vi opp etter oldefar.
 
Fine navn :Heartred Vi har også noen favoritter fra sist :) Da fikk jeg viljen min, så om det blir jente denne gangen også blir det hans favoritt og om det blir gutt kaller vi opp etter oldefar.
Oppkalling er koselig :Heartpink Min første er oppkalt etter min pappa og gutten vi mistet i februar er oppkalt etter sin tippoldefar på farssiden :Heartblue
 
Vi har ikke snakket så mye om navn enda, men har en liste med både gutte og jentenavn fra sist, får se litt på den og kanskje legge til noen navn hvis vi finner nye favoritter :love017
 
Vi har hatt våre favoritter lenge. Olav og Agnes, men Isak seiler også opp som en favoritt :)
 
Blir det jente er navnet klart. Gutt vil vi slite litt mer med. Jeg er skadet etter mange år i barnehage... vanskelig å finne et navn som jeg ikke har assosiasjoner til.
 
Jentenavn har vi klart, men guttenavn er litt vanskeligere da vi har brukt opp de fineste navnene etter forfedrene våre :Heartred
 
Pleier å notere ned når jeg kommer over navn jeg liker så har en liste med litt forskjell. Tror mine favoritter foreløpig er Ella, Pernille, Levi og Didrik.
 
Har en lang liste med navn, og har noen favoritter for både gutt og jente. Men fryktelig vanskelig når man har en fra før, føler navnene må passe litt sammen :angelic:
 
Jeg syns egentlig at Mick er et fint navn, men tør nok ikke å bruke det da det helt sikkert kommer til å ende med Mick-pikk :rolleyes:
 
Vi har lastet ned en app som heter finn barnenavn. Så har vi lagt til hverandres brukere så hvis vi begge trykker liker på ett navn får vi match. Nesten som en type tinder, bare for barnenavn :laughing002
 
Her blir barna våre oppkalt etter oldemor eller oldefar eller bestemor.
 
Har på ingen måte landet noen navn, men synes det er masse fine jentenavn! Nelly, Vivild, Lilje, Rosa, Symre og Mynte. For gutter synes jeg det er så vanskelig da jeg ikke liker noe særlig andre navn enn toppliste-navn.. og det vil vi jo eeegentlig ikke ha:)
 
Back
Topp