Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine navn Vi har også noen favoritter fra sist Da fikk jeg viljen min, så om det blir jente denne gangen også blir det hans favoritt og om det blir gutt kaller vi opp etter oldefar.Vi har laget en liste med både gutte-og jentenavn. Noen av navnene har vi hatt på listen siden sist svangerskap.
Tror favorittene så langt er Olav og Ingrid.
Oppkalling er koselig Min første er oppkalt etter min pappa og gutten vi mistet i februar er oppkalt etter sin tippoldefar på farssidenFine navn Vi har også noen favoritter fra sist Da fikk jeg viljen min, så om det blir jente denne gangen også blir det hans favoritt og om det blir gutt kaller vi opp etter oldefar.
Agnes er også veldig fint! Isak også, men det er oppbrukt i vår krets.Vi har hatt våre favoritter lenge. Olav og Agnes, men Isak seiler også opp som en favoritt
Ja, mange Isak-er rundt omAgnes er også veldig fint! Isak også, men det er oppbrukt i vår krets.
Oj så morsomt!Vi har lastet ned en app som heter finn barnenavn. Så har vi lagt til hverandres brukere så hvis vi begge trykker liker på ett navn får vi match. Nesten som en type tinder, bare for barnenavn
Kult!Vi har lastet ned en app som heter finn barnenavn. Så har vi lagt til hverandres brukere så hvis vi begge trykker liker på ett navn får vi match. Nesten som en type tinder, bare for barnenavn
Gøy! Nå har jeg lastet den ned og. Så får han laste ned når han er klar utpå høsten en gangVi har lastet ned en app som heter finn barnenavn. Så har vi lagt til hverandres brukere så hvis vi begge trykker liker på ett navn får vi match. Nesten som en type tinder, bare for barnenavn
Jeg elsker når man får en match, så du får glede deg til han og begynner å sveipe Beste med appen er at vi da begge er enig uten at man har påvirket hverandre på forhåndGøy! Nå har jeg lastet den ned og. Så får han laste ned når han er klar utpå høsten en gang