Har dere noen dyr?

så mange søte dyr <3 Vi har også katt, han heter Rufus og er 2.5 år gammel :)

Samboern ville egentlig ikke ha katt, men jeg fikk overtalt han ;) og nå er de BESTEVENNER <3
Rufus dilter etter roar uansett hvor han går :p

Han er en rasekatt av rasen raggdoll <3

sam0157be.jpg

sam0600f.jpg

sam0116k.jpg

Så utrolig fin han er:-)

Så utrolig fin han er:)

Ja, han er storsjarmør ;) Men han syns fie er litt skummel :P fordi om han er nestn dobbelt så stor som hun :P han veier vell ca 7kg ;) og er den nest størse katterasen etter main coone :) faren han var 10kg ;)

Jeg gir han royal cannin for, kjøper 10kg sekker og de har jeg i 6 mnd sånn ca :) har det på en tett boks, så fore holder seg friskt :)

Ja, han er storsjarmør ;) Men han syns fie er litt skummel :p fordi om han er nestn dobbelt så stor som hun :p han veier vell ca 7kg ;) og er den nest størse katterasen etter main coone :) faren han var 10kg ;)

Jeg gir han royal cannin for, kjøper 10kg sekker og de har jeg i 6 mnd sånn ca :) har det på en tett boks, så fore holder seg friskt :)

Hehe ja de blir kjempestore, skulle jeg hatt katt har jeg villet hatt en sånn maincoone, de er såå flotte:-)
Vi brukte også Royal cannin, kjempebra mat:-)

Huff da, det er vondt når loddnefamiliemedlemmer dør :( Husker godt da perser pusen min Gizmo måtte avlives, reven hadde revet ut øyet hans og tatt ett jafs av magen :(

Nei, stakkars:(:( Blei faktisk helt målløs her jeg sitter, vi bor rett opp til skogen, typ 20 meter unna, og nå blei jeg redd for mine pusejenter:( De er nesten ikke ute på vinteren, men veldig mye ute på sommeren! Lei meg for og høre han måtte avlives:( Store klemmer:)

så mange søte dyr <3 Vi har også katt, han heter Rufus og er 2.5 år gammel :)

Samboern ville egentlig ikke ha katt, men jeg fikk overtalt han ;) og nå er de BESTEVENNER <3
Rufus dilter etter roar uansett hvor han går :p

Han er en rasekatt av rasen raggdoll <3

sam0157be.jpg

sam0600f.jpg

sam0116k.jpg
Så utrolig flott han er:D

Nei, stakkars:(:( Blei faktisk helt målløs her jeg sitter, vi bor rett opp til skogen, typ 20 meter unna, og nå blei jeg redd for mine pusejenter:( De er nesten ikke ute på vinteren, men veldig mye ute på sommeren! Lei meg for og høre han måtte avlives:( Store klemmer:)

Det er desverre fort gjort, men han var perser stor og tung, han klarte ikke løpe, og heller ikke å klarte i trær :confused005
Men dine kattesnusker er raske på labben, løper fort unna reven:-)

Vi kjøper også Royal Canin 10 kg sekker;) Varer bare noen mnder her i huset, har litt av noen matvrak, spesielt Fiona:p

Vi reiser en del, og da er Hårek på kattehotell :) liker heller ikke de som bare kaster ut kattene eller avliver de når de ikke passer inn i timeplanen.
Hihi, vi har eget kattehotell hos mamma og pappa vi :p
(Nå bor jo katten der, men før..!)
De har nå to katter, ene søs har to, andre søs har to, og tredje søs har 1 katt. På noen tidspunkter har ALLE katten vært hos mampap om de andre har vært bortreist osv :D
Og de kjenner seg igjen og trives veldig godt alle sammen!

Tror ikke det finnes no kattehotell her. Har i alle fall ikke hørt om det. Og det hender vi drar på ferie med hele familien min, inkludert søskenene mine med familie, mamma, stefaren min og mormor (vi er ikke store familien), så da er det ingen som kan passe en katt. Kunne jo selvsagt be en venninne eller kompis gjøre det, men syns det er litt mye å be om hvis vi er på en av disse 2-ukers feriene vi av og til drar på hele hurven :)

Tror ikke det finnes no kattehotell her. Har i alle fall ikke hørt om det. Og det hender vi drar på ferie med hele familien min, inkludert søskenene mine med familie, mamma, stefaren min og mormor (vi er ikke store familien), så da er det ingen som kan passe en katt. Kunne jo selvsagt be en venninne eller kompis gjøre det, men syns det er litt mye å be om hvis vi er på en av disse 2-ukers feriene vi av og til drar på hele hurven :)

Jeg syns det er flott at du venter med å skaffe deg katt til du føler at du har noen plass å gjøre av den eller får noen til å passe den :-) det er mange flere som skulle tenkt slik som deg! :-)

Jeg syns det er flott at du venter med å skaffe deg katt til du føler at du har noen plass å gjøre av den eller får noen til å passe den :) det er mange flere som skulle tenkt slik som deg! :)

Vi hadde både katt, hund, hamster og gullfisker da jeg bodde hjemme, så jeg vet litt om hva som kreves. De blir en del av familien, og blir behandlet deretter.
Forstår meg ikke på folk som kan være så hjerterå med små levende vesener at de plasserer kaniner i bur utpå trappa og bare drar sin kos, kaster kattunger i søpla eller lar buskapen sin sulte ihjel på bås. Før man skaffer seg dyr må man tenke over hva som kreves av stell og oppfølging og hvor lang levealder dyret har. Finner man ut at man ikke kan ha dyret likevel etter å ha anskaffet seg det, så selger man eller gir dem bort til nye, gode hjem. Og hvis man ikke klarer det, så drar man til dyrlegen og får dem avlivet på en ordentlig måte. De som behandler dyr som om det skulle være en livløs ting de bare kan behandle som søppel kan brenne i h****** ! :angry4

Jeg får gåsehud bare av å se bilde :p hihi Men taranteller er utrolig flotte! Så kult å ha et kjæledyr som ikke er helt A4 :D Stilig navn!!

Hehe,ja det er flere som får det:-)Hun er jo litt tøff,da.Men jeg har jo hatt henne i årevis-tror ikke jeg hadde gått og kjøpt meg en nå.Da hadde jeg heller startet opp akvariet igjen-det er litt mer dekorativt:-)

Vi hadde både katt, hund, hamster og gullfisker da jeg bodde hjemme, så jeg vet litt om hva som kreves. De blir en del av familien, og blir behandlet deretter.
Forstår meg ikke på folk som kan være så hjerterå med små levende vesener at de plasserer kaniner i bur utpå trappa og bare drar sin kos, kaster kattunger i søpla eller lar buskapen sin sulte ihjel på bås. Før man skaffer seg dyr må man tenke over hva som kreves av stell og oppfølging og hvor lang levealder dyret har. Finner man ut at man ikke kan ha dyret likevel etter å ha anskaffet seg det, så selger man eller gir dem bort til nye, gode hjem. Og hvis man ikke klarer det, så drar man til dyrlegen og får dem avlivet på en ordentlig måte. De som behandler dyr som om det skulle være en livløs ting de bare kan behandle som søppel kan brenne i h****** ! :angry4

Helt enig!Jeg er overbevist om at sånne folk mangler noe helt grunnleggende i følelses spekteret sitt!!!
Kan ikke fatte at det går an!

Helt enig!Jeg er overbevist om at sånne folk mangler noe helt grunnleggende i følelses spekteret sitt!!!
Kan ikke fatte at det går an!

Kjenner jeg blir litt overengasjert :p hehe

Det er desverre fort gjort, men han var perser stor og tung, han klarte ikke løpe, og heller ikke å klarte i trær :confused005
Men dine kattesnusker er raske på labben, løper fort unna reven:-)

Neimen stakkars:( Ja, mine klatrer heldigvis i trær, Figgis har bare problemer m og komme ned igjen:p

Hehe akkurat sånn er hun også:-) Så utrolig godt gjort at du kunne se det, du har kattetekket :smiley-bounce012

Ha ha, er hu dét ja:D:D:D Det var jo litt morsomt:p;):D blei nesten litt stolt nå:)

Hehe,ja det er flere som får det:-)Hun er jo litt tøff,da.Men jeg har jo hatt henne i årevis-tror ikke jeg hadde gått og kjøpt meg en nå.Da hadde jeg heller startet opp akvariet igjen-det er litt mer dekorativt:-)

Jeg vil gjerne ha en 'liten' tarantella:) 2 akvarier og katter har jeg:p

Back
Topp