mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars hund daFine pysene dere har!!Hadde to katter før,men nå har vi "bare" en hund.Det holder nå som vi har fått baby og
Hadde en hund til før,men han måtte avlives for han hadde mye smerter i kroppen,noe som gikk utover psyken etterhvert:-(
Jo,og så har jeg en tarantell,da![]()
Uff, ja det kan plutselig bli mye som må følges opp. Kjedelig at de ikke går så godt sammen da...Vi har hun, Pontus og katt, Mao!Men tror dessverre at vi må omplassere Mao snart
Han og hunden kommer plutselig ikke overens, og vi har ikke råd til å ha han mer da han har kronisk hudproblemer og må få kortisonsprøyter + spesialfor. Så han skal nok muligens få flytte til ei venninne av meg!
Nei,det var utrolig trist.Han var mitt lille lykketroll,og jeg prøvde virkelig alt for å få han frisk,men ingenting hjalp:-(
Tarantellen,ja..hehe.Har hatt ho i 13 år nå-still going strong![]()
ja, de har alltid vært gode venner. Men nå har plutselig hunden blitt så dominant og begynt å jakte på kattaUff, ja det kan plutselig bli mye som må følges opp. Kjedelig at de ikke går så godt sammen da...
ja, de har alltid vært gode venner. Men nå har plutselig hunden blitt så dominant og begynt å jakte på kattaEtter at vi fikk Hermine har vi jo plutselig litt andre ting å bruke penger på enn veterinær
![]()
Så fine puserNår jeg var yngre hadde vi 30 perserkatter, mora mi drev oppdrett
Vi har ingen dyr, tror ikke det blir noen heller, mn katt fremfor hund
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Jeg har en katt til hos mamma og pappa dag
Hun fikk jeg da jeg var 13 eller noe og naturlig nok bodde hjemme enda.
Da jeg flyttet hjemmefra skulle jeg ta hun med meg, men hun fant veien tilbake til mampap på merkelig vis!
Så hun ble boende der hun også
Hils på Hermine (MYE skogskatt i hun også!)
![]()
Fine pysene dere har!!Hadde to katter før,men nå har vi "bare" en hund.Det holder nå som vi har fått baby og
Hadde en hund til før,men han måtte avlives for han hadde mye smerter i kroppen,noe som gikk utover psyken etterhvert:-(
Jo,og så har jeg en tarantell,da![]()

Vi har hun, Pontus og katt, Mao!Men tror dessverre at vi må omplassere Mao snart
Han og hunden kommer plutselig ikke overens, og vi har ikke råd til å ha han mer da han har kronisk hudproblemer og må få kortisonsprøyter + spesialfor. Så han skal nok muligens få flytte til ei venninne av meg!
Uff da, så utrolig trist
Utrolig stilig med tarantellHva fòrer du den med?