Har dere noen dyr?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her i huset har vi 2 katter og 2 akvarier m fisk:D:D:D
Fiona:D
1358454705667.jpg
1358454840787.jpg

Figgis:D
1358454894970.jpg
1358454962781.jpg

1358455090837.jpg

For noen nydelige katter1
Jeg elsker katter :D
Vi fikk en katt for 1,5 år siden, men måtte omplassere hun til foreldrene mine.
Mannen var ikke helt begeistret (og det merket katta!) og de begynte å bygge nytt boligfelt her og hun var så redd annleggsmaskinene og var nesten ikke hjemme.
Hos mampap har hun det kjempeflott og er jo ikke så langt unna :D
Her er Muscat:
IMG_2654_zps70edabb9.jpg

Åååh, så søt hu er:rolleyes: jeg elsker katter selv:) beste dyrene som fins:p Sambo er ikke så glad i katter, men blitt veldig glad i våre:) Fiona er halvt norsk skogskatt;)

Så fine puser:) Når jeg var yngre hadde vi 30 perserkatter, mora mi drev oppdrett:eek:
Vi har ingen dyr, tror ikke det blir noen heller, mn katt fremfor hund:p
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg har en katt til hos mamma og pappa dag :D
Hun fikk jeg da jeg var 13 eller noe og naturlig nok bodde hjemme enda.
Da jeg flyttet hjemmefra skulle jeg ta hun med meg, men hun fant veien tilbake til mampap på merkelig vis!
Så hun ble boende der hun også :p
Hils på Hermine (MYE skogskatt i hun også!)
274_29290155929_9374_n_zps50170dca.jpg

Fine pysene dere har!!Hadde to katter før,men nå har vi "bare" en hund.Det holder nå som vi har fått baby og:-)
Hadde en hund til før,men han måtte avlives for han hadde mye smerter i kroppen,noe som gikk utover psyken etterhvert:-(
Jo,og så har jeg en tarantell,da:-)

Fine pysene dere har!!Hadde to katter før,men nå har vi "bare" en hund.Det holder nå som vi har fått baby og:)
Hadde en hund til før,men han måtte avlives for han hadde mye smerter i kroppen,noe som gikk utover psyken etterhvert:-(
Jo,og så har jeg en tarantell,da:)
Stakkars hund da :( ikke godt med smerter!
Så moro med tarantell!!!

Vi har hun, Pontus og katt, Mao! :) Men tror dessverre at vi må omplassere Mao snart :oops: Han og hunden kommer plutselig ikke overens, og vi har ikke råd til å ha han mer da han har kronisk hudproblemer og må få kortisonsprøyter + spesialfor. Så han skal nok muligens få flytte til ei venninne av meg!

Nei,det var utrolig trist.Han var mitt lille lykketroll,og jeg prøvde virkelig alt for å få han frisk,men ingenting hjalp:-(

Tarantellen,ja..hehe.Har hatt ho i 13 år nå-still going strong:-)

Vi har hun, Pontus og katt, Mao! :) Men tror dessverre at vi må omplassere Mao snart :oops: Han og hunden kommer plutselig ikke overens, og vi har ikke råd til å ha han mer da han har kronisk hudproblemer og må få kortisonsprøyter + spesialfor. Så han skal nok muligens få flytte til ei venninne av meg!
Uff, ja det kan plutselig bli mye som må følges opp. Kjedelig at de ikke går så godt sammen da...

Nei,det var utrolig trist.Han var mitt lille lykketroll,og jeg prøvde virkelig alt for å få han frisk,men ingenting hjalp:-(

Tarantellen,ja..hehe.Har hatt ho i 13 år nå-still going strong:)

Slikt er veldig trist!

Uff, ja det kan plutselig bli mye som må følges opp. Kjedelig at de ikke går så godt sammen da...
ja, de har alltid vært gode venner. Men nå har plutselig hunden blitt så dominant og begynt å jakte på katta :oops: Etter at vi fikk Hermine har vi jo plutselig litt andre ting å bruke penger på enn veterinær ;)

ja, de har alltid vært gode venner. Men nå har plutselig hunden blitt så dominant og begynt å jakte på katta :oops: Etter at vi fikk Hermine har vi jo plutselig litt andre ting å bruke penger på enn veterinær ;)

Så utrolig kjedelig,og ikke minst trist!!Skulle gått an å forklare de en og annen ting med ord noen ganger:-)
Får håpe det ordner seg.Kan jo være en reaksjon på at Hermine er kommet.At hunden føler for å sikre at han fremdeles har sin plass i flokken...?!

Så fine puser:) Når jeg var yngre hadde vi 30 perserkatter, mora mi drev oppdrett:eek:
Vi har ingen dyr, tror ikke det blir noen heller, mn katt fremfor hund:p
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så utrolig stilig:) Ja, jeg er mer kattemenneske, mens sambo er mer hundemenneske. Vi skal også ha hund, men først når unga er litt større;)

Jeg har en katt til hos mamma og pappa dag :D
Hun fikk jeg da jeg var 13 eller noe og naturlig nok bodde hjemme enda.
Da jeg flyttet hjemmefra skulle jeg ta hun med meg, men hun fant veien tilbake til mampap på merkelig vis!
Så hun ble boende der hun også :p
Hils på Hermine (MYE skogskatt i hun også!)
274_29290155929_9374_n_zps50170dca.jpg

Så vakker hu er<3

Må nesten vise dere vår kjære Lucy som bare blei 8 mnder:(:(:( Hu blei påkjørt, så hu måtte avlives. Noe av det verste jeg har vært m på:( Savner henne sånn. Hu var Mathea sin beste venn..

1358458884632.jpg

1358458924457.jpg
Hu var halvt maine coon:rolleyes: hu ligger begravd i hagen. Jentene legger blomster der hver sommer:)

Fine pysene dere har!!Hadde to katter før,men nå har vi "bare" en hund.Det holder nå som vi har fått baby og:)
Jo,og så har jeg en tarantell,da:)

Uff da, så utrolig trist :crybaby2

Utrolig stilig med tarantell:D Hva fòrer du den med?

Uff, stakkars da:( Er jo kjempefint om din venninne kan ta han:)

Back
Topp