Har dere noe følelse ang kjønn?

Jeg visste med førstemann at det var jente før jeg ble gravid o_O ganske sikker på jente denne gangen å, men skal bli spennende å se :happy::Heartred
 
Ingen følelse, men minstemann i flokken mente allerede i fjor at han skulle få en lillesøster... :p
 
Eg har ingen følelse, for eg veit ikkje ka eg skal føle eg blei jo dårlig ganske tidelig, så tenke litt jente pga det.
Men på samme tid så har mamma «spådd» at vi får gutt (dont know how), og ho har hatt rett på begge søskena mine sine svangerskap. Så eg ventar i spaning ☺️ Veit ikkje om eg vil vite før fødsel igrunn. ☺️
 
Eg har ingen følelse, for eg veit ikkje ka eg skal føle eg blei jo dårlig ganske tidelig, så tenke litt jente pga det.
Men på samme tid så har mamma «spådd» at vi får gutt (dont know how), og ho har hatt rett på begge søskena mine sine svangerskap. Så eg ventar i spaning ☺️ Veit ikkje om eg vil vite før fødsel igrunn. ☺️

Jeg òg vil vente denne gangen! :)
Så ekstra spennede da :)
 
Tenker det blir gutt. Samboer har kun brødre og hans far har også kun brødre, som igjen får gutter ;)
 
Drømt tre netter på rad at jeg får trillinger, to jenter og en gutt :p Haha har en jente fra før og så det hadde blitt kaos!! Men alle er selvsagt hjertelig velkommen:Heartred
 
Bombesikker på at jeg får gutt, har en gutt fra før av og er skrååå sikker nå også [emoji28]
 
Føler litt på meg at det blir jente og det kinesiske fødselskartet sa det samme [emoji28] Vet ikke hvorfor jeg tror det blir jente, men har det bare på følelsen [emoji5] Sambo mener det blir gutt. Så blir gøy å se!
 
Back
Topp