Har dere noe følelse ang kjønn?

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Vet det er tidlig, men kjente veldig tidlig på det de 2 forie svangerskapene [emoji4]

Med nr 1 viste jeg at det ble jente og hadde rett. Med nr 2 kjentes ting så likt ut som første gang. Og fikk en intens følelse av jente. Og det stemte [emoji4]

Denne gangen kjennes ting så anderledes ut! Jeg eier ikke jentefølelse [emoji12] så føler meg veldig sikker på at det er gutt denne gangen [emoji23]
 
Ingen anelse[emoji28] har bare jenter i min familie, så blir veldig overrasket om det blir en gutt[emoji28] forrige gang var jeg så sikker på det skulle bli jente og det stemte[emoji28] da var jeg ekstremt kvalm fra uke 6[emoji3] skal bli spennende de neste ukene å sammenligne med forrige gang[emoji16]
 
Nå sitter jo jeg og innbiller meg at detta svangerskapet her ikke kommer til å gå bra, (ja, jeg er dramatisk og pessimistisk[emoji23]), men sist var jeg helt sikker på at det var jente fra det sekundet jeg fant ut at jeg var gravid og det stemte, og føler nå at dersom det går bra denne gangen også kommer det til å bli en gutt:) så det blir spennende å se:)
 
Både jeg og mannen føler det blir en gutt. Jeg snakker om magen som «han» ubevisst [emoji28]
 
Tror det er gutt :)
 
Har virkelig ingen magefølelse i deg heletatt[emoji33]
 
Nå sitter jo jeg og innbiller meg at detta svangerskapet her ikke kommer til å gå bra, (ja, jeg er dramatisk og pessimistisk[emoji23]), men sist var jeg helt sikker på at det var jente fra det sekundet jeg fant ut at jeg var gravid og det stemte, og føler nå at dersom det går bra denne gangen også kommer det til å bli en gutt:) så det blir spennende å se:)

Helt likt her! Akkurat som om jeg forbereder meg på at det ikke kommer til å gå fint[emoji28] slitsomt. Venter bare på at jeg skal begynne å blø[emoji23]
 
Helt likt her! Akkurat som om jeg forbereder meg på at det ikke kommer til å gå fint[emoji28] slitsomt. Venter bare på at jeg skal begynne å blø[emoji23]

Jeg er akkurat lik.... går nesten og forbereder meg på hvordan jeg skal fortelle at jeg har mistet! Helt håpløst!
 
Jeg er akkurat lik.... går nesten og forbereder meg på hvordan jeg skal fortelle at jeg har mistet! Helt håpløst!

Off[emoji52] det er så slitsomt med alle disse tankene[emoji28] blir helt gal. Er ekstra mange ganger på toalettet for å sjekke om jeg blør [emoji15]
 
Off[emoji52] det er så slitsomt med alle disse tankene[emoji28] blir helt gal. Er ekstra mange ganger på toalettet for å sjekke om jeg blør [emoji15]

Ja jeg går også på do selv om jeg ikke må, bare for å sjekke! Det er fryktelig slitsomt å gå rundt sånn som dette! Håper vi kan senke skuldrene litt med etter hvert[emoji4] Blir så glad for hver dag som går bra nå! Men tiden kunne jo ikke hatt mer sneglefart[emoji222]
 
Ja jeg går også på do selv om jeg ikke må, bare for å sjekke! Det er fryktelig slitsomt å gå rundt sånn som dette! Håper vi kan senke skuldrene litt med etter hvert[emoji4] Blir så glad for hver dag som går bra nå! Men tiden kunne jo ikke hatt mer sneglefart[emoji222]

Håper virkelig det :eek: ja såååå sjukt tregt tiden går[emoji32] skal være så glad når jeg er komt til uke 12[emoji23]
 
Har faktisk drømt om kjønn da! Har drømt flere ganger at jeg får jente og om rosa barnerom, men i natt drømte jeg at jeg pakket treningsbag’en til en fotballgutt[emoji23]
 
Helt likt her! Akkurat som om jeg forbereder meg på at det ikke kommer til å gå fint[emoji28] slitsomt. Venter bare på at jeg skal begynne å blø[emoji23]
Jeg er akkurat lik.... går nesten og forbereder meg på hvordan jeg skal fortelle at jeg har mistet! Helt håpløst!


Det er merkelig det der asså. Vi får prøve å holde motet oppe! Sjansen er jo liten for at det skal gå galt, men tar meg selv hele tiden i å forberede meg mentalt på at det kommer til å gå skeis. Men, men, desto større blir forhåpentligvis gleden når man virkelig kan senke skuldrene. Dere vet, sånn rundt den tida babyen ligger søtt og sover i senga si og vi må stå opp fem ganger i løpet av natta og sjekke at den puster;)
 
Det er merkelig det der asså. Vi får prøve å holde motet oppe! Sjansen er jo liten for at det skal gå galt, men tar meg selv hele tiden i å forberede meg mentalt på at det kommer til å gå skeis. Men, men, desto større blir forhåpentligvis gleden når man virkelig kan senke skuldrene. Dere vet, sånn rundt den tida babyen ligger søtt og sover i senga si og vi må stå opp fem ganger i løpet av natta og sjekke at den puster;)

Hehe ja den tiden da bekymringene er enda større ;) Jeg følger fortsatt kronisk med på denne statistikklinken jeg har funnet og er lykkelig for hver dag risikoprosenten går litt ned[emoji23]
 
Nett nå tenker jeg gutt, men det er fordi jeg fikk gutt sist så det er så vanlig. Før det fikk jeg en jente og da var det en umulig tanke at det var en gutt. Med første drømte jeg at hun skulle bli født siste søndag før termin, og det stemte. Men gutten hadde jeg ingen feeling på terminen.
 
Back
Topp