Har dere navnet til baby'n klart?

Hvis jente så har vi tenkt enten Ariana eller Ive Ariana:) (mulig vi bruker skrivemåten Ariyana da far er kurder)
Hva tenker dere??
Hvis det blir gutt så er jeg helt blank:dead: da blir det kjempe vanskelig.. Må nok gruble litt mer på det med guttenavn..
Jeg synes egentlig Isam er et kjempe fint navn, og hadde bestemt at jeg ønsket barnet skulle hete det hvis gutt, men mannen liker det ikke i det hele tatt!

Vi er ikke 100% sikker enda. Eneste vi vet er at det blir to navn og ene er på E

Har mange i tankene, men ikke sikker enda... Så hvis noen har forslag til et kort fint jente navn så bare å komme med forslag :)

Ada
Alma
Alise
Anna
Ebba
Elea
Emmi
Hedda
Kajsa
Lilja
Lily
Live
Lykke
Mali
Mari
Milla
Olava
Olea
Sanna
Synne
Selma
Silje
Siri
Sol
Stine
Thale
Tuva
Vilje
Ylva

Hvis jente så har vi tenkt enten Ariana eller Ive Ariana:) (mulig vi bruker skrivemåten Ariyana da far er kurder)
Hva tenker dere??
Hvis det blir gutt så er jeg helt blank:dead: da blir det kjempe vanskelig.. Må nok gruble litt mer på det med guttenavn..
Jeg synes egentlig Isam er et kjempe fint navn, og hadde bestemt at jeg ønsket barnet skulle hete det hvis gutt, men mannen liker det ikke i det hele tatt!

Ariyana er fint :)

Forslag til kurdiske guttenavn (siden jeg får jente for andre gang nå og sikkert ikke får brukt noen av guttenavnene noensinne :p )

Dara
Dayad
Dilan
Diyar
Didar
Dihan
Hawrê
Hêdin
Hêmin
Iskan
Kadi
Kayad
Kiyan
Lawin
Layan
Livan
Lohan
Madi
Mêrik
Mêrin
Miyan
Mirdin
Nali
Niyaz
Nihat
Ramin
Rêyad
Rizgar
Rûhan
Safi
Sihan
Siman
Sinan
Soran
Shadi
Shwan
Tihan
Tirvan
Tiryan
Tobin
Vindar
Vinrê
Vinyar
Yaran
Zana
Zaran
Ziryan
Zinan
Ziwan

Vi har vert veldig enige heile veien, her blir det Nikolai etter oldefaren til samboeren min!:) Vi hadde Linnea hvis det hadde blitt jente:) Synes det er eit veldig fint navn, so får håpe nestemann blir ei jente!:D

Vi synes Werner er så kult (også bruker vi W, som er litt familietradisjon), men så er det ingen andre i slekta som synes det er noe fint - frustrerende altså.

De vender seg nok til det hvis dere velger det navnet :) Plutselig kan de ikke se for seg den lille gutten hete noe annet enn Werner ;)

Hvis dere gjerne vil bruke W men ikke vil bruke Werner pga familie, så har dere for eksempel:
Wilhelm
Wilmer
Wiljar

Vi synes Werner er så kult (også bruker vi W, som er litt familietradisjon), men så er det ingen andre i slekta som synes det er noe fint - frustrerende altså.
Ja, kjempekult!:) bruk det om dere liker det, folk venner seg til det. Mange som ikke liker navnet vi skal ha så godt også. Et helt vanlig navn, men ikke på barn akkurat nå. Jeg tror vi er litt forut vår tid og at det snart kommer!:P

Kjempekult :-D Vi skulle bruke Timian, men da svigerinna mi begynte å le høyt da vi fortalte det, kjente jeg at jeg mistet lysten.. Elsker det navnet. Så nå har vi et nytt, og ingen får vite det før han er født, da blir det forhåpentligvis litt vanskeligere å evt skulle gjøre narr av navnet :-)

Her i huset klarer vi ikke å bli enige. Venter en gutt og vil ha et navn som begynner på Mi... - men vi liker ikke de samme navnene mannen og jeg ☺️ Begrenset hvor mange navn som begynner på Mi.... Han har kommet med navnene til de to andre barna, så jeg håper jeg får vilja mi denne gangen

Her i huset klarer vi ikke å bli enige. Venter en gutt og vil ha et navn som begynner på Mi... - men vi liker ikke de samme navnene mannen og jeg ☺️ Begrenset hvor mange navn som begynner på Mi.... Han har kommet med navnene til de to andre barna, så jeg håper jeg får vilja mi denne gangen

Ikke så mange nei, men flere fine som begynner med Mi:
Mian
Mika
Mikael
Mikkel
Milan
Milian
Milliam
Mio

Kjempekult :-D Vi skulle bruke Timian, men da svigerinna mi begynte å le høyt da vi fortalte det, kjente jeg at jeg mistet lysten.. Elsker det navnet. Så nå har vi et nytt, og ingen får vite det før han er født, da blir det forhåpentligvis litt vanskeligere å evt skulle gjøre narr av navnet :-)
:O Så kjipt :(

Vet om flere som har kalt ungen for Milton i det siste.

Ja, er i grunn det.. Men om vi får en gutt til, senere, blir det nok Timian uansett. Skal ikke la barnslig oppførsel stoppe meg i å bruke det navnet :-)

Back
Topp