Har dere navnet til baby'n klart?

Vi har navnet klart, men siden det ikke er så mange babyer som får det navnet for tida så vil jeg ikke dele det her inne. Synes det er litt fint å være anonym her. Kan jo være at det er noen jeg kjenner her uten at jeg vet det!:P Men vil gjerne høre hva deres skal hete!:) veldig gøy med navn!

Ja vi har det klart:) Det har faktisk vært en favoritt siden begynnelsen av mai:O Han er og blir en liten baby A :)
Har ikke delt det med noen enda og ønsker å holde det hemmelig til han er født :)

Vi har vårt også hemmelig,med unntak av ei som ønsket så å lage noe til oss med navnet på,hu har skrevet under en muntlig taushetserklæring
Gleder meg veldig til å dele navnet.

Ja, vi har navnet klart. Men som alle de andre her, så velger vi også å holde navnet hemmelig for familien til etter fødsel, og sannsynligvis kommer jeg ikke til å dele navnet her inne i det heletatt pga anonymiteten :-)

Hatt navn siden uke 18, er en unik navn bare 47 i Norge heter så kommer aldri til å skrive det her inne, så mange som kan rappe det :p

Haha. Jeg er litt sånn delt om jeg vil dele eller rope det høyt.
1. Jeg vil ikke at noen skal rappe navnet, men 2 som er kanskje enda viktigere jeg fant det først så "du" hermer etter meg ikke motsatt. *ler*

Har delt på skjult det vi tror han skal hete, men jeg er usikker.

Nei ikke klart enda, har noen jeg liker men vi har ikke snakket så mye om det enda :p

Har ikkje klart endo nei, veit jo ikkje kjønnet så må ha to alternativ på begge kjønn har me funne ut:) Men me har tenkt masse på navn då:)

Her har ingen av oss noen forslag engang, så han forblir navnløs en stund til!

Har mange i tankene, men ikke sikker enda... Så hvis noen har forslag til et kort fint jente navn så bare å komme med forslag :)

Har ikke peiling på hva vi skal kalle gutten vår :/ Han får nok bare være Mini en stund til

Har mange forslag men ikke noe konkret satt ennå :-( Kjenner jeg stresser litt rundt det egentlig fordi jeg liker å ha navnene klar :-/

Back
Topp