Har dere NAVN klart??

Vi har både jente å guttenavn klart. Men vil holde de tett inntil brystkassa til baby e født. Har fått "stjålet" et navn før. Å så vil vi være sikkre på at navnet passer til barnet.

Mannen min har både navn til gutt og jente klart, liker jentenavnet, men trenger litt tid på å godta guttenavnet, så håper på jente for å slippe diskusjon :D

Ja det er det virkelig. Var oppkalling av onkelen min som har gått bort. Men søskenbarnet mitt på andre sida tok desverre det navnet.

En ting er jo hvis de ubevisst tar det fordi dere aldri fortalte dem, men hvis dere fortalte den dere skulle bruke det navnet så synes jeg det er kjipt.

Jeg kan bare komme på et fint navn i hele verden, men det navnet sier pappa'en nei til :( så da har pappaen og morfar bestemt navn hvis det blir jente! Det var visst ikke noe å diskutere ;P men det er så koselig når mennene engasjerer seg! Og hun blir oppkalt etter min oldemor og farens mormor.
Blir det gutt, så vet jeg ikke hva vi gjør!

Navn er så vanskelig! Jeg er ikke en av de som syntes det finnes hundrevis av fine navn....:(

Vi har både jente å guttenavn klart. Men vil holde de tett inntil brystkassa til baby e født. Har fått "stjålet" et navn før. Å så vil vi være sikkre på at navnet passer til barnet.
Samme her! Har lyst å kalle opp etter barnets farfar:happy: Er liiivredd at noen skal "stjele" navnet, da mange rundt oss er gravide og har termin før oss.. tørr ikke si det høyt til noen:happy:

Liker gamle utgåtte navn jeg :) gamle norske er jo blitt sjeldnere mtp nye "speielle" navn

Mange som kaller opp etter noen her? Eller går dere for "nye" navn?:happy:
Vi gjør :) Både eg og bf er det, så vi fortsetter tradisjonen. Er heldig at det er fine navn vi kan velge mellom og i tillegg så synst eg at gamle, norske navn er dei finaste :)

Nei, jeg og mannen liker så forskjellige navn at det er et mirakel at førstemann fikk et navn [emoji23]

Vi hadde jentenavn klart sist, men ble en gutt og slet leeenge med å bli enige. Nå har vi plutselig en hel haug av mulige guttenavn på blokka, men er veldig usikre på jentenavnene...

Med begge ungene har vi funnet navn ila. de to første døgnene på sykehuset. Lillebror hadde vi såvidt snakket om fornavn på forhånd, men ingenting bestemt. Regner med det blir samme denne gangen. Men denne gangen kjenner jeg at det vil bli dødsvanskelig. Håper vi kommer på noe når den tid kommer.
Ønsker iallefall dobbelnavn på kommende familiemedlem også. :)

Mange som kaller opp etter noen her? Eller går dere for "nye" navn?:happy:

Mellomnavnet til poden vår er etter hans oldefar på farsiden :) Får vi en jente nå får hun samme etternavn som meg, mamma og bestemoren min. Får vi en gutt får vi vel grave i slektsboka så han også får et mellomnavn fra familien :p

Back
Topp