Har dere NAVN klart??

Guttenavn er klart, jentenavn står det mellom noen få. Vi liker de navnene vi vurderte til første fortsatt.

Guttenavn har vi hatt klart siden jenta vår ble født i 2015[emoji12]
Jentenavn blir vi nok aldri enige om. Vi ble enige om ett navn sist etter endeløse diskusjoner og skjønner ikke hvordan det skal gå om vi får ei jente til. Vi kan jo ikke ha to som heter det samme. Hehe!

Blir det jente så har vi det omtrent klart, blir det gutt så litt meir usikker. Vi kaller opp så det gjer det enkelt :)

Vi er nesten enige med guttenavn. Jentenavn aner vi ikke enda

Vi hadde ett jentenavn og ett guttenavn. Guttenavnet er jeg litt usikker på. Men disse navnene var klare til den graviditeten som endte i MA. Så jeg har en liten følelse på at de er brukt opp. På en måte... Høres sikkert teit ut... Men vi får se hva vi gjør

Ikke i det hele tatt ;) Venter til vi får vite kjønnet ;) Men jeg er ganske sikker på at vi får en til gutt :)

Guttenavn har vi hatt klart siden jenta vår ble født i 2015[emoji12]
Jentenavn blir vi nok aldri enige om. Vi ble enige om ett navn sist etter endeløse diskusjoner og skjønner ikke hvordan det skal gå om vi får ei jente til. Vi kan jo ikke ha to som heter det samme. Hehe!
Haha, høres ut som oss. Bare motsatt kjønn :p

Synes det er skikkelig vanskelig med guttenavn, jentenavn har vært klart siden vi begynte å ønske oss barn.

Blir sikkert ikke bestemt før h*n er ute. Men liker Astrid og Solveig. Guttenavn er litt verre. Kanskje Helge? Sist ble mannens forslag brukt, derfor får jeg siste ord denne gangen :D Men vi må like navnet begge to...
Astrid tenker eg også på om det vert jente :) nydelig navn :)

Har ingen navn klare. Sleit med først som var gutt. Har noen jentenavn jeg liker men guttenavn kommer til å bli vanskelig :p

Vi har det ikke klart, og har veldig ulik oppfatning av hva vi synes er fint, så dette kan ta tid :P Sist gang kom jeg med de fleste forslagene så gikk vi for ett som han også likte. Men har en følelse av at mannen kan ha litt mer innvendinger denne gangen... ;)

Back
Topp