Har dere NAVN klart??

Har klart jentenavn ja :D
Gutt er vi litt usikker på enda :p

Nei, ikke i det hele tatt :O føler jeg har brukt de fineste jeg kjente til. Håper på en wow-opplevelse igjen .

Ikke enda, men har tenkt å sjekke kjønn tidlig så får vi ta en runde på det da. Har en Ulrik fra før så et kort enkelt navn som passer :)

Jentenavn har vi klart fra forrige gang, guttenavn tror jeg vi har. Må liksom klinge med han vi har fra før :)

Jeg liker Helle, Tilde, Hedda :) men magefølelsen sier gutt og synes det er vanskeligere :p Samuel er fint :) vil ikke ha noe som alle andre heter, men ikke for spesielt heller ;)

Nikoline, Iben, Freja, Vega, Oline, Tilje, Elida og Hennie.
Max, Jesper, Silas, Mikkel, Wilhelm, Jacob og Axel.

Disse står på min liste:)

Mannen er engelsk og vi har engelskinspirerte navn på de vi har. Foreslo Sigmund til mannen her om dagen, men kom fram til at det kunne være greit å holde oss til tema.

Har alltid syntes at jeg mangler en Tristan i flokken :) blank å jentenavn.

Nei, ikke i det hele tatt! Men så var jo ikke dette planlagt. Men vet jo i hvilken "gate" navnet ligger i! ;)

Jentenavn er klart, men guttenavn er vanskelig. Har jo alt brukt de 2 fineste guttenavnene :)

Vi har flere navn på blokka, men ser ut som "favoritten" av guttenavn blir tatt av et annet familiemedlem :P

Blir sikkert ikke bestemt før h*n er ute. Men liker Astrid og Solveig. Guttenavn er litt verre. Kanskje Helge? Sist ble mannens forslag brukt, derfor får jeg siste ord denne gangen :D Men vi må like navnet begge to...

Vi ble ikke enige om navn før flere uker etter fødsel sist, tviler på at det blir noe annerledes denne gangen :dead: jeg liker bibelske og nordiske navn :)

Vi har noen jentenavn vi liker, men om det blir gutt aner vi ikke :P

Back
Topp