Har dere navn klart?

Nei, fortsatt usikker. Synes guttenavn er umulig. :/ Alle fine guttenavn er allerede så mye brukt.
Samme her. Har et par som vi tygger litt på da, så har i alle fall ikke en megalang liste. Håper bare ett av navnene stemmer på lille at vi ikke synes det er helt feil når vi møter frøet :p
 
Ja vi har navnet klart :) vi var egentlig ikke helt 100% sikre, men to-åringen her har annonsert navnet i barnehagen og til alle andre som har spurt så nå går vi bare for det! Haha :p
 
Har vel egentlig bestemt oss men ingen får vite det sånn i tilfelle vi ombestemme oss.
 
Vi har ikke navnet klart :-( Vi har omtrent ikke diskutert heller. Har ikke fått noen seriøse forslag fra mannen. Men jeg har skrevet ned noen selv, får vente å se om det blir jente eller gutt og hvilket navn som passer best. Bruker vel noen dager etter baby er født til å bestemme oss tenker jeg.
 
Her har navnet også vært klart lenge. Det var et navn vi begge foreslo og likte før vi begynte å gå gjennom navnelister. Vi endte så opp med en short list, luftet navnet for storesøster som gav sitt rungende JA, så da ble det bestemt og offentliggjort. :happy:
 
Lille skal hete Isak :)
 
har hatt det klart siden vi fikk vite kjønnet i uke 24 :)
 
Tror det, men må se henne først ;)
 
Navnet er klart, men ingen andre enn pappAen og jeg som vet det :Heartblue koselig å ha noe bare vi vet frem til fødsel. Ønsker også å se barnet først i tilfelle vi skulle ombestemme oss
 
Navnet er klart, men ingen andre enn pappAen og jeg som vet det :Heartblue koselig å ha noe bare vi vet frem til fødsel. Ønsker også å se barnet først i tilfelle vi skulle ombestemme oss


Samme her. Vi synes det er så fint, og forundrer oss over at ikke flere bruker det. Norsk, og nokså kort siden han skal ha begge etternavnene våre som er litt lange og tunge. :)
 
Jepp :blob6
Men vi holder det 'hemmeli' til litjmor kommer.
 
Back
Topp