Har dere navn klart?

cjfare

Flørter med forumet
Novemberlykke 2016
Her er vi enda i tenkeboksen, har vel en 3-4 alternativer igjen som begge kan leve med. Så får vi se hva vi synes når vi møter henne!
 
Nei, fortsatt usikker. Synes guttenavn er umulig. :/ Alle fine guttenavn er allerede så mye brukt.
 
Nope, har muligens er par vi begge liker men har egentlig ikke snakket så mye om det o_O men burde egentlig funnet ut av det snart da jeg er 37+1 allerede :p
 
Jeg har hatt det klart siden jeg var ungdom :p haha
Har vært åpen for mange navn da, men finner ingen andre navn jeg liker like godt og samboer har ikke klart å komme med noen bedre forslag han heller så stor sannsynlighet for at det blir det :)
Ønsker ikke å dele navn på åpent forum da
 
Trur me har navn klart no ja :) Men har eit i backup visst han ikkje passer da me har til no :)
 
Det er klart :)
 
Nå er det klar :) vært usikker lenge men bestemt nå :) hadde et annet navn i tankene en stund men fikk kalde føtter, føler riktig det vi har bestemt oss for nå. Så blir spennende å se om det passer når han blir født også :) hehe
 
Jaaa.... Eller, tror det :p
 
Vi har tre alternativ så vi bestemmer oss nok ikke før vi ser han :) Guttenavn er supervanskelig og dette er gutt nr 3 :)
 
Lille S har navnet sitt klart :-D
 
Vi tror vi har det, men er ikke sikker før vi møter han :)
 
Back
Topp