Har dere mye cravings nå på slutten?

Sjokoladeis :) Har spist ganske sunt hele svangerskapet, og bare hatt lyst på vanlig mat, men nå går det i is og sjokolade, men frukt også.

Oi er det flere typer gaviscon? De tyggetablettene jeg har synes smaker gruusomt, og brekker meg hver gag :confused:

Haha syntes du ikke at de er gode??? :P jeg syntes ikke de er spesielt gode jeg heller men brekker meg heldigvis ikke av de da, for det gjør jeg nok fra før :P

Haha syntes du ikke at de er gode??? :p jeg syntes ikke de er spesielt gode jeg heller men brekker meg heldigvis ikke av de da, for det gjør jeg nok fra før :p
Jeg har enda til overs å klare tygge ferdig en:wideyed: Så her går det i den flytende:p

Fra matlysten kom tilbake i 2.trimester har jeg hatt en ny craving hver uke For det meste har det gått i frukt; en uke bare ananas, en uke bare grønne epler, en uke nektariner, en uke jordbær, en uke vannmelon osv :pSå har jeg ikke lyst på den frukten i det hele tatt etterpå:cool: Veldig rart! Denne uken er det vann med lime som har stått i kjøleskapet, og bringebær (må ha minst en pakke til dagen):joyful:

Back
Topp