Har dere mye cravings nå på slutten?

Mammacile

Mammacile
Er nå 37+1, og heldigvis sier flere app'er at dette er tiden for å fylle på med karbohydrater slik at en er "godt rustet" til fødsel:p Jeg har vært heldig gjennom svangerskapet og bare hatt cravings på frukt & bær...til nå! De siste dagene har jeg hatt så lyst på boller, kakemenn og is - helst flere ganger til dagen:eek: Hjelper ikke med late dager, så føler vekten går raskere opp nå enn noensinne:confused: Andre som plutselig har fått massive cravings de siste ukene?:p

Her går det mye i frukt!
Åsså måtte jeg bake boller her en dag..og nesten alt er spist opp :o
Har også fått dilla på gulrøtter :p

Jaa, herregud! Trykket nettopp i meg to kakestykker og en sjokolade! o_O Endelig forstår jeg hvor alle svangerskapskiloene kommer fra, ja :p

Har kun hatt på søt frukt gjennom svangerskapet, og på zeroh saft sitron og lime. Har faktisk pakket med meg sistnevnte i fødebaggen :-) Nå er de norske jordbærene begynt å komme så nå kaster jeg meg over dem. Men det gjør jeg som regel hvert år uavhengig av graviditet

Kakemenn! I juni! :laughing002

Jeg orker bare kald mat, og fyser veldig på moreller, fersken og vannmelon. Orker ikke middagsmat, så her går det mye i frukt, bær og brødmat. Og iskaffe, jeg må på kaffebar hver dag og kjøpe en stor, iskald iskaffe.

Kakemenn! I juni! :laughing002

Jeg orker bare kald mat, og fyser veldig på moreller, fersken og vannmelon. Orker ikke middagsmat, så her går det mye i frukt, bær og brødmat. Og iskaffe, jeg må på kaffebar hver dag og kjøpe en stor, iskald iskaffe.
Goman sine kakemenn er i butikken året rundt i Rogaland :rolleyes:Enig i det :p Middag er oppskrytt!

Her går det mye i frukt!
Åsså måtte jeg bake boller her en dag..og nesten alt er spist opp :eek:
Har også fått dilla på gulrøtter :p
Går fremdeles mye frukt her i huset, i tillegg til mine "nye" (u)vaner:p Gulrøtter er undervurdert! Bakte også fryseren full av boller til barseltiden, og vanligvis ville de fått ligge i fred...men snart er alle spist opp av undertegnede:shifty:

Går fremdeles mye frukt her i huset, i tillegg til mine "nye" (u)vaner:p Gulrøtter er undervurdert! Bakte også fryseren full av boller til barseltiden, og vanligvis ville de fått ligge i fred...men snart er alle spist opp av undertegnede:shifty:

Haha :p
Var planen min og å ha bollene liggende der en god stund! Har vel 6-7 igjen nå, så må kanskje bake en omgang til :p

Gjett om!! I dag har jeg spist is, cocoa pops, sjokolade og masse frukt :p er så godt jo :(

Gjett om!! I dag har jeg spist is, cocoa pops, sjokolade og masse frukt :p er så godt jo :(

Ja! Konstant sulten!
Uansett hva det er så spiser jeg som oftest til det er tomt :p
Går mye i Mrfreeze, brød, frukt, grønnsaker og godteri.
Gleder meg til den dagen det går over!

Jordbær, vannmelon og druer har jeg hatt lyst på hele tiden men nå liker jeg godt farris og saftis også. Er kvalm og dårlig nesten hele tiden så mat frister ikke i det hele tatt...

Jeg føler jeg propper i meg noe hele tiden! Har blitt veldig mye usunt de siste ukene. Gruer meg til å gå på vekta! Men er blitt avhengig av gaviscon mot halsbrann. Syns de er såååå gode! ;)

Jeg føler jeg propper i meg noe hele tiden! Har blitt veldig mye usunt de siste ukene. Gruer meg til å gå på vekta! Men er blitt avhengig av gaviscon mot halsbrann. Syns de er såååå gode! ;)
Oi er det flere typer gaviscon? De tyggetablettene jeg har synes smaker gruusomt, og brekker meg hver gag :confused:

Back
Topp