Har dere mobilen på lydløs når dere er på kino?

Lydløst, ja. Sist jeg var på kino satt jeg ved siden av en dame som tydeligvis ikke var interessert i filmen, for hun satt med mobilen og surfet gjennom nesten hele filmen, før hun til slutt gikk på cafe. Hun var i samme gjeng som jeg var med, så jeg klarte ikke å si i fra, men det var veldig irriterende, for skjermen blendet meg en del. Hadde det vært en fremmed hadde jeg sagt i fra uten problemer. Ironisk egentlig :p Driter vel mer i om en fremmed syns jeg er vrang enn ei som jeg skal omgås.

Har omtrent aldri lyd på mobilen, men slår av vibreringen om jeg er på kino eller andre plasser det ikke passer seg.

Setter på lydløs og slår av vibrering. Kan med det samme fortelle at de som jobber på kinoen kan snakke til personer som sitter med mobilen under filmen, og eventuelt kaste de ut om de ikke hører etter ;)

Slår av lyden! Alltid. En uting med lyd i slike kulturelle settinger, som kino, teater osv.

Lydløs før jeg fikk barn. Etter jeg fikk barn har jeg ikke vært på kino:p

Jeg har alltid på lydløs på steder det ikke passer seg med lyd :-

Har aldri lyd på.

Forventer at folk skrur den av på kino.

Ja, det er en selvfølge

Min er stort sett på lydløs uansett, men skrur av vibrering i tillegg. Har vanligvis pleid å skru ned lysstyrken til det laveste, i tilfelle det kommer en beskjed som må sjekkes (barnepass, el)- men synes det er greit at det kommer opp på fitbiten, da ser jeg om det er noe som haster eller som kan vente til etter filmen

Back
Topp