Har dere mobilen på lydløs når dere er på kino?

Skrur av lyden, men sjekker av og til hvis vi har barnevakt på guttungen. Er han på overnatting hos tanta og onkelen så sjekkes ikke tlf før etter filmen er ferdig.

Ja, alltid! Sjekker heller ikke telefonen under en kinofilm, det må i så fall være et dårlig tegn. :P

Slår av lyden ja

Setter den i flymodus jeg. Er ikke så avhengig av telefonen at jeg ikke klarer meg uten noen timer altså. Er også like irriterende når folk skal sjekke tlf sin midt i filmen, når det popper opp skarpe lys over alt. For min del er det veldig forstyrrende fordi jeg er lysømfintelig..

Lydløs og demper lysstyrken, sjekker innimellom i tilfelle noen vil meg noe viktig. Da sjekker jeg med mobilen nedi veska for å forstyrre minst mulig.

Slår lyden helt av. Sjekker den bare ved behov, feks om jeg har barnevakt, men da skrur jeg ned lyset på skjermen

Setter den på lydløs uten vibrering..

skrur av lyd og vibrering....

Setter den på flymodus :)

Har telefonen alltid på lydløs og lyset er alltid dempet :)
Jeg går ikke på kino, men ville nok ikke gjort noe mer enn det telefonen er innstilt på likevel :)

Ja alltid

Før barn: helt av
Etter barn: lydløs

Barnevakta sender sms hvis det er noe, for da kan jeg lese meldinga og gå ut, så slipper folk å høre på at jeg hvisker i telefonen :p

Back
Topp