Har dere mobilen på lydløs når dere er på kino?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Var på kino på søndag , der var det mye lyd i mobiler , utrolig irriterende.

Selv skrur jeg av vibrering på min og setter den på lydløs

Hva gjør dere?

Jeg skrur den helt av, så slipper jeg å bli fristet til å sjekke. Utrolig ufint å bruke mobil på kino!

Er lenge siden jeg har hvert på kino men har pleid å ta den i fly modus for også å være sikker på at den ikke slår inn på lydanlegget :p

Det skal ihvertfall ikke komme lyd eller vibrasjon fra mobiler under kino filmer!

Slår av lyden. Irriterende med mobil som bråker, men det har jeg nesten aldri opplevd. Synes det er et større problem på møter og slikt

Lydløs ja

Jeg slår den helt av

Har alltid lyden av, og gjerne vibrasjonen også. Sjekker den innimellom da, sånn i tilfelle barnevakten ringer.

Setter den på lydløs:-). Er jeg på kino så er det irriterende å bli forstyrret av tlf. Sjekker kun den evt for å se hva kl måtte være:-)

Lydløs men sjekker innimellom etter beskjed fra bv.

Min er alltid på lydløs. Men ja, gjør det. :)

Skrur alltid av lyd og vibrering.. Synes heller ikke mobil i kirka er noe stilig! Hadde dåp på søndag og hele 3 ganger ringte samme (!!) mobil med lyd

Har min på lydløs og skjermen på laveste lys innstilling, men vibrasjon på etter vi fikk barn, i tilfelle barnevakten trenger å nå oss.
Men som nevnt over her, tror jeg har opplevd at en mobil har ringt under kino en eller to ganger, vibrering bryr jeg meg ikke om.
I selskaper og møter der i mot.

Back
Topp