Har dere middag hver dag?

Hos oss er middag viktig. Men om det er enkelt eller vanskelig varierer. Måltidet er det viktigste

Her er vi middagsmennesker alle sammen så middag eller en enkel form for varm mat har vi. Innimellom får barna f.eks havregrøt etter skoletid, eller pølse og lompe. Om ettermiddagen har vi som regel "vanlig" middag og da er det familiemiddag.

Nei, ikkje kvar dag. Eg er ikkje glad i middag, og ungene smaker så vidt på middagen når me har det. Så dei dagane mannen ikkje er heime til middag, så blir det ofte ostesmørbrød eller anna lett mat så eg og ungene liker;)

Nei. Den dagen Jr. har en aktivitet etter skolen, blir det ofte en hamburger på vei til trening, og så varmt ostesmørbrød når vi kommer hjem.
Ikke en klassisk familiemiddag.

Spiser middag hver dag ja. En sjelden gang så gidder jeg ikke å lage noe å tar meg feks brød for i stedet :)

Vi har det :)
Men må jo ikke :P

Det hender det blir tomatsuppe, stekt egg, karbonader på brød osv. hvis vi skal noe :)

Vi har middag hver dag.

Synes et varmt måltid for dag er viktig, spesielt for barnet. For å få en god sammensetning av fett, proteiner, karbohydrater og grønnsaker. :)

Jeg selv blir heller ikke mett på brødmat o.l. så trenger det middagsmåltidet for ikke å småspise hele kvelden.

Nei, vi har ikke det. Det kommer an på hva vi gjør i løpet av dagen. Men vi har snakket om å bli flinkere til det.

Må ikke, men ja vi har.
Kan være noe så enkelt som pølse og potetstappe eller stekte grønnsaker. Men et varmt hovedmåltid vi spiser sammen er viktig for oss :)

Jeg må ha noe salt mat hver dag, men en gang i blant holder det med ett par big one til middag :) Men som regel lager vi skikkelig middag hver dag ja.

Ja, jeg liker det.

Har middag hver dag.
Bruker middagen som et fint samlingspunkt for familien etter en lang dag..

Vi har middag stort sett hver dag. Kan skje vi ikke har det en dag, men det er sjeldent :)

Vi har som regel. Men omelett eller ostesmørbrød kan karakteriseres som "middag" innimellom.

Nei, tirsdagar og onsdagar er veldig travle dagar, så å kalla det me ete for middag er ein overdrivelse :P

Back
Topp