Har dere middag hver dag?

Vi har middag hver dag ja. En sjelden gang kan det jo bli noe enkelt som stekt egg eller fiskekaker på brødskive. Men jeg MÅ ha et måltid i løpet av dagen som kan kalles middag. :p mannen fikk ikke middag hver dag i oppveksten, og skjønner ikke hvorfor jeg må ha det.
Samme her. Også når det gjelder sambo. Bare at jeg er motsatt - jeg må ikke. Han MÅ, nettopp fordi det ikke var noe han fikk hver dag i oppveksten. Hos min familie var det potetmiddag hveeeer dag. Hans ofte brødskiver :/

Vi har middag så og si hver dag. Men er enkelte dager jeg er alene hjemme og da er det ikke alltid jeg gidder å lage middag bare til meg selv :P

Vi har det. Men, så lenge man får dekket nærigsbehovet synes jeg ikke man trenger det.

Vi har stort sett hver dag, men man må jo ikke. Har hendt vi bare har hatt rundstykker med pålegg.

Jeg må ha et varmt måltid hver dag, så vi har middag hver dag :) men man MÅ jo ikke.

Vi har middag. Men fredag å lørdag spiser vi senere sånn ca kl 7 på kvelden. Men hun får havregrøt eller noe lignende etter sfo eller vafler. Grove som fine ;)

Nei. Det er helt opp til formen min :)
Noen dager har vi bare brødskiver til middag. Men barnehage/SFO har ofte varme måltider så de får det der i det minste :)

Nei, det må man ikke. Personlig har vi en eller annen form for middag hver eneste dag. :)

Gutten min er absolutt et middagsmenneske (selv om han spiser veldig lite), så til ham lager jeg i hvert fall alltid middag. Absolutt ikke det mest fancy, men så er han heller ikke spesielt "eksperimentell" i matveien, dessverre ;). Spiser sunn mat, men jeg synes han spiser for lite variert. De får varm mat på SFO tre dager i uken, så det er heldigvis ikke krise om det blir litt for lite variert hjemme i perioder. Vi spiser alltid sammen.

Ja og ja.
Jeg anser middag som sunnere enn brødmat. Det er mer proteiner og mer grønnsaker.

Jeg trenger ikke middag hver dag, men sambo MÅ ha middag, så blir til at vi har hver dag :)

Ja vi har middag hver dag, men noen dager bytter vi litt om, så vi tar en skive rett etter jobb og bhg og varm mat til kvelds, hvis vi sksl ut på noe.

Vi har så sant vi ikke er syke.
De gangene vi alle har vært dårlige samtidig for eks har vi rett og slett bare spist brødmat eller annet lettvindt

Jepp! Det har vi :)

Vi har ikke middag hver dag, føler ikke at vi MÅ det, så lenge ungen får mat. ;) Det blir sikkert mer viktig når vi får flere barn. Akkurat nå har vi bare én. (Pluss én i magen, da)

Ja etter vi fikk barn så har jeg vært bevisst på at vi skal ha middag hver dag. Trenger ikke å være så veldig avansert, men noe varmt bruker vi å ha :)

Ja, vi har middag hver dag. Hender det er litt enkel middag da. I dag er det pannekaker, men da har gutten fått middag i barnehagen. Synes det er viktig å tenke på at vi spiser variert og spiser grønnsaker hver dag!

Back
Topp