Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo selge sånt på Qxl. Det gjør mannen og det er utrolig hva enkelte betaler for gamle vhs og kassetter!FrkPedersen skrev:
Chuma: du kan levere det du vil bli kvitt på OMA på Sofiemyr¤snuppis¤ skrev:
Chuma skrev:
Det er sant, god ide! :-)
For jeg tenker som så at hvis jeg først pakker det ned i kasser og setter det i boden, så er det så godt som dødsdømt likevel, tviler på at den dagen kommer da jeg pakker dem ut igjen for å høre på dem. Da kan jeg like godt gi dem videre hvis andre kan ha glede av dem.
LP samlingen solgte jeg for noen år siden, de fikk jeg faktisk litt penger for.
Så har jeg masse kassetter med opptak fra radioen! Husker dere? Det var jo sånn man skaffet jeg hitmusikk før, tok opp fra Ti i Skuddet! Haha! :-)
Chuma skrev:
Det er sant, god ide! :-)
For jeg tenker som så at hvis jeg først pakker det ned i kasser og setter det i boden, så er det så godt som dødsdømt likevel, tviler på at den dagen kommer da jeg pakker dem ut igjen for å høre på dem. Da kan jeg like godt gi dem videre hvis andre kan ha glede av dem.
LP samlingen solgte jeg for noen år siden, de fikk jeg faktisk litt penger for.
Så har jeg masse kassetter med opptak fra radioen! Husker dere? Det var jo sånn man skaffet jeg hitmusikk før, tok opp fra Ti i Skuddet! Haha! :-)
Lissuz skrev:
Du kan jo selge sånt på Qxl. Det gjør mannen og det er utrolig hva enkelte betaler for gamle vhs og kassetter!FrkPedersen skrev:
Really, VHS og kassetter.. har en haug med det hos foreldrene mine. vi har liksom ikke vist hvor vi skal gjøre av det.