Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det der er så teit. Hva er de da, om de ikke er mennesker? Og hva blir de født som, de som blir født før uke 28..? Skjønner at man må vente med å søke om penger til etter en viss tid, men begrunnelsen kunne vært en annen..I følge lovverket, så er det ikke ett menneske før uke 28, så vi skal søke i uke 28 fikk jeg beskjed om! Jeg var i møte på mitt lokale nav kontor når jeg var 20 uker. Og da fikk jeg beskjed om det! Hun ba meg også om å lese meg opp på NAV sine sider, slik at jeg også vet hva jeg skal søke og hva jeg har krav på.
Helt enig... Hun sa d hun på NAV kontoret også... Men slik er regelverket... Men ja når de blir født så endrer de status... Forstå d den som kan/vil...Akkurat det der er så teit. Hva er de da, om de ikke er mennesker? Og hva blir de født som, de som blir født før uke 28..? Skjønner at man må vente med å søke om penger til etter en viss tid, men begrunnelsen kunne vært en annen..
I følge lovverket, så er det ikke ett menneske før uke 28, så vi skal søke i uke 28 fikk jeg beskjed om! Jeg var i møte på mitt lokale nav kontor når jeg var 20 uker. Og da fikk jeg beskjed om det! Hun ba meg også om å lese meg opp på NAV sine sider, slik at jeg også vet hva jeg skal søke og hva jeg har krav på.
Ja d er mange rare regler...Hahaha, så hun som fikk lille Storm den 29 etter 25 uker har ikke et menneske enda da, jeg har også fått samme beskjed om å søke etter 25, men å ordlegge seg slikt var drøyt og jeg hadde ledd meg ihjel av hu der herregud
Du skal ha passert uke 26 når du søker, så da har NAV-damen din sagt feil. Jeg søkte på onsdag, da var jeg inne i uke 27. NAV og jordmor sa at det var greit. Har det skriftlig fra NAV. Ikke greit at NAV sier forskjellig egentlig, syns de er så lite samkjørt i alt de sier og gjør.Skal sende om noen uker, skal først til jordmor og ha noen papirer der og så sa hun u skranken på NAV at jeg måtte være over 28 uker på veg Jeg er 25 til tirsdagen, så er 3 uker til jeg leverer søknaden
Ja d er mange rare regler...
Det skulle stå 28, ikke 25 btw, men ser jo at NAV opererer annerledes rundt om kring, så samme det ;-)
Er i samme situasjon, og lurer også på hvordan jeg skal angripe detteJeg er i vikariat frem til jeg går ut i permisjon så vet ikke hvordan jeg skal angripe dette
Dette er ett bilde fra fb siden deres. Du kan vise dette til NAV-folket hvis de prøver seg jeg hentet terminbekreftelse hos jordmor siden jeg ikke har time før i midten av februar igjen. Går ut i tidlig permisjon 11. Februar så måtte søke nå så ikke ventetiden blir så langTuller du? Er det mulig... De NAV folka altså! Alle burde jo kunne klare å gi riktig beskjed.
Hun sa til meg at hvis jeg hadde søkt før uke 28, så ville de bare kaste søknaden og jeg måtte søkt på nytt... Makan!
Vis vedlegget 101480 Dette er ett bilde fra fb siden deres. Du kan vise dette til NAV-folket hvis de prøver seg jeg hentet terminbekreftelse hos jordmor siden jeg ikke har time før i midten av februar igjen. Går ut i tidlig permisjon 11. Februar så måtte søke nå så ikke ventetiden blir så lang