Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal søke onsdag, men jeg skal ut i tidlig fødselspermisjon fra 11/2 så jeg må søke nå så jeg slipper å gå altfor lenge uten penger. NAV har jo fire uker behandlingstid.Og hva velger dere? Her blir det 100 % og ulønnet perm frem til aug. 2016, men må si jeg fikk litt hetter når jeg oppdaget at papirene snart må inn. Gruer meg til hele nav-mølla, så mye å sette seg inn i og en haug med fallgruver føler jeg i hele nav-systemet
Levert permisjonspapirer til jo ben??? Må vi det også?!Eg har valgt 80% denne gangen, så da går det opp med permisjon og ferier til midten av august 2016. Hadde 100% sist og seks uker ulønna. Synes det var vanskelig å sette til side penger og permisjonen blei så kort. Så det angret vi litt på.
Har fylt ut skjema, men var en del eg var usikker på. Var på NAV kontoret for å få hjelp og ventet i kø i nesten en time. Når endelig kom inn, så visste han ikkje og klarte ikkje svare på noe eller hjelpe med å fylle ut skjemaet. Hadde jo alle datoer og alt klart. Var bare noe eg skulle krysse ut. Bah elendig! Men har levert permisjonspapirer til jobben.
Levert permisjonspapirer til jo ben??? Må vi det også?!
Gurimalla, mye jeg har glemt fra forrige gang, og livredd for å gjøre noe feil.
Levert permisjonspapirer til jo ben??? Må vi det også?!
Gurimalla, mye jeg har glemt fra forrige gang, og livredd for å gjøre noe feil.
Hvor langt er du på vei?Det jeg også har gjort, fikk beskjed i dag om at jeg måtte få det inn snart. Trodde jeg hadde så god tid jeg, men er vel like greit å bare hoppe i det. Haaater å fylle ut disse nav-skjemaene! :O
Hva lurer du på?Jeg er i vikariat frem til jeg går ut i permisjon så vet ikke hvordan jeg skal angripe dette