Har dere levert permisjonspapirer?

Marimekko

Andre møte med forumet
Og hva velger dere? Her blir det 100 % og ulønnet perm frem til aug. 2016, men må si jeg fikk litt hetter når jeg oppdaget at papirene snart må inn. Gruer meg til hele nav-mølla, så mye å sette seg inn i og en haug med fallgruver føler jeg i hele nav-systemet :eek:

Er det ikke etter uke 26? Hvis jeg husker riktig. Og før uke 32? Her blir det 100% lønn og så tar vi det derfra:) har lyst til å ha litt ulønnet, men må se om økonomien strekker til..

Det jeg også har gjort, fikk beskjed i dag om at jeg måtte få det inn snart. Trodde jeg hadde så god tid jeg, men er vel like greit å bare hoppe i det. Haaater å fylle ut disse nav-skjemaene! :O

Nei, håper på å få bekreftelse fra jordmor neste uke (uke 28). Vi skal ha 100%, også tar samboeren 8 uker ulønna slik at vi kommer oss til sommeren. Jeg er lærer så har jo tvungen avspasering fra 20 juni.

Jeg skal sende inn etter neste legetime, som er i begynnelsen sv februar. Da får jeg papirer fra legen som skal sendes med søknaden. Litt for tidlig for meg å sende ennå. Sender man for tidlig til NAV må man søke på nytt.. Blir 100% lønn, og ferie og ulønnet perm etterpå slik at vi kommer oss til barnehagestart i august:)

Eg har valgt 80% denne gangen, så da går det opp med permisjon og ferier til midten av august 2016. Hadde 100% sist og seks uker ulønna. Synes det var vanskelig å sette til side penger og permisjonen blei så kort. Så det angret vi litt på.

Har fylt ut skjema, men var en del eg var usikker på. Var på NAV kontoret for å få hjelp og ventet i kø i nesten en time. Når endelig kom inn, så visste han ikkje og klarte ikkje svare på noe eller hjelpe med å fylle ut skjemaet. Hadde jo alle datoer og alt klart. Var bare noe eg skulle krysse ut. Bah:p elendig! Men har levert permisjonspapirer til jobben.