Har dere koppholder til vogna?

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hvilken har dere?
Jeg må ha det nå, men det er jo litt forskjellig å velge i - både Tinkafu, Bob, EasyWalker, BabyTravel osv. For ikke å snakke om den gratistingen fra Kiwi. Irriterende å ikke ha Kiwi her når de deler ut sånne, i allefall for meg som er blitt gnien[:D]

Anyway, er dere fornøyde? Farge? Pris?

har ikke, men skal kjøpe det, har savna det veldig. Nå må liksom vannflaska mi ligger under vogna..

Har den jeg fikk gratis hos kiwi, og er veldig fornøyd!!![:D]

ORIGINAL: krezz

Har den jeg fikk gratis hos kiwi, og er veldig fornøyd!!![:D]

Ja det skjønner jeg! Hadde jeg også vært[:D]

Har tinkafu, men har ikke brukt den på leeeenge. men skal jammen meg montere den på vogna igjen nå ja! [:)] kjekt å ha vannflaske, lommebok, telefon osv inni.

Jeg føler Tinkafu har nesten enerett på koppholdere, barnevognskroker, myggnett osv - må jo finnes andre lure produsenter[:D] Har sett mye på Tinkafu sine, men klarer jo heller ikke å bestemme farge... Rosa for å live opp vogna, sort pga vogna er sort, eller sølv fordi fotbrettet er i sølv[:D]

Fant en på eBay, mere åpen løsning. Tro hvordan den funker.

Har ikke koppholder, men har VELDIG lyst på!

Aner ikke om det fins noen på markedet som er tilpasset tvillingvogner jeg... [8|]

ORIGINAL: Kaizer

Har ikke koppholder, men har VELDIG lyst på!

Aner ikke om det fins noen på markedet som er tilpasset tvillingvogner jeg... [8|]

Joda det finnes, men jeg fant ikke bilde for øyeblikket[:)]

har ikke... har kiwi delt ut det??!

har kiwi sin! føler meg naken uten!!! hehehe

jeg har den fra kiwi, og jeg synes den er helt genial! den er vel lik den tinkafu holderen bare med kiwi merke og libero glidelås[:)]

Har ikke og har i grunn ikke savnet den heller. Har handlenett og der har eg vannflaske hvis eg har med meg[;)]

Har også den fra Kiwi, og er kjempe fornøyd:) har også en innsydd koppholder som var på vogna:) men greit å ha plass til lommebok, telefon og koppen til Leah også!!

Har alltid stelleveska med så savner ikke koppholder da vannflaska passer bra i den[;)]

har bugaboo sin jeg.. genialt med koppholder, entel til vannflaska eller kaffekoppen!! [:D][:D] gjør turen mye mye kjekkere

har mørkeblå fra tinkafu. matcher fargen på vogna.
veldig fornøyd!

Jeg var på kiwi for en uke siden og fikk der! De hadde hvertfall en del igjen her, pga de ansatte hadde ikke vært så flink til å dele de ut! [:)] Det skader jo ikke å høre på kiwi! ;)

ORIGINAL: lenekp

Jeg var på kiwi for en uke siden og fikk der! De hadde hvertfall en del igjen her, pga de ansatte hadde ikke vært så flink til å dele de ut! [:)] Det skader jo ikke å høre på kiwi! ;)

skal prøve meg på det samme da!

Back
Topp